Falske positive graviditetsteste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2023

AnoMor

Ønskebaby2020 skriver:

Jeg kan forstå udfra alle jeres svar at jeg vidst er den eneste som oplever det.

Jeg er med sikkerhed desværre IKKE gravid. Jeg har oplevet det uendeligt mange gange. Oftest, er næste test altid negativ, så det er kun engang imellem jeg får positive. Eksempelvis fik jeg negativ igår og idag eftermiddag positiv igen, men negativ her til aften. Meget mystisk men desværre helt almindeligt for mig. Hvis det skulle være en sygdom på æggestokken, ville de så være positive heletiden mon? 

Det lyder godt nok mystisk. Har du talt med læge eller gynækolog omkring det? For det burde altså ikk kunne lade sig gøre. 

cyster f.eks på æggestokkene kan give udsving i positive tests. Men om de vil ændre fra negativ til positiv på den måde tør jeg ikke udtale mig om. Hvad jeg kan læse mig frem til på nettet er der blot de eneste tre årsager til falske positive. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2023

fehår

Ønskebaby2020 skriver:

Ja den positive test tog jeg igår og til morgen negativ, men positiv til eftermiddag og negativ igen her til aften. 

Det var godt nok mærkeligt. Og det er sket for dig før?

Du kommer ikke til at få for meget urin på testen?

Anmeld Citér

11. januar 2023

Ønskebaby2020

Profilbillede for Ønskebaby2020
fehår skriver:

Det var godt nok mærkeligt. Og det er sket for dig før?

Du kommer ikke til at få for meget urin på testen?

Ja har oplevet det samme i flere år. Troede andre oplevede det samme ind imellem med test. Må hellere kontakte min læge 

Anmeld Citér

12. januar 2023

Darling

Jeg ville kontakte lægen, hvis det sker ofte kan det altså være tegn på sygdom af en slags

Anmeld Citér

12. januar 2023

Baby.mamma

Man skulle vidst få positive G-test af at ryge hash. Kan det være derfor? Og ellers kan det jo være, at dit vindue med ÆL har været i en 8-10 timers tid, og du simpelthen har sovet eller i hvert fald ikke lige fået testet, da du havde ÆL ?

Anmeld Citér

12. januar 2023

Ønskebaby2020

Darling skriver:

Jeg ville kontakte lægen, hvis det sker ofte kan det altså være tegn på sygdom af en slags

Det er hermed gjort.. Pyha håber godt nok ikke det er noget alvorligt. Troede jo det var helt normalt og det har været siden vi startede for 3 år siden 

Anmeld Citér

12. januar 2023

Ønskebaby2020

Baby.mamma skriver:

Man skulle vidst få positive G-test af at ryge hash. Kan det være derfor? Og ellers kan det jo være, at dit vindue med ÆL har været i en 8-10 timers tid, og du simpelthen har sovet eller i hvert fald ikke lige fået testet, da du havde ÆL ?

Okay   Ryger ikke hash, men får sertralin.. Må se hvad lægen siger 

Anmeld Citér

12. januar 2023

Darling

Ønskebaby2020 skriver:

Det er hermed gjort.. Pyha håber godt nok ikke det er noget alvorligt. Troede jo det var helt normalt og det har været siden vi startede for 3 år siden 

Krydser fingre for det ikke er noget, hellere være på den sikre side jo

Anmeld Citér

12. januar 2023

Ønskebaby2020

Darling skriver:

Krydser fingre for det ikke er noget, hellere være på den sikre side jo

Tak Lægen snakkede noget om det kunne være cyster på æggestokkene. Må se hvad de kan se 

Anmeld Citér

26. januar 2023

Mettep157

Profilbillede for Mettep157

Hold da op det er helt vildt de er SÅ positive  har du været ved lægen? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.