Falske positive graviditetsteste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.793 visninger
23 svar
21 synes godt om
11. januar 2023

Ønskebaby2020

Profilbillede for Ønskebaby2020

Imponerende hvor tydeligt en FALSK positiv graviditetstest kan være  (kun den øverste)

Jeg er på ingen måder gravid, har ikke engang haft min ægløsning endnu selvom jeg er på cyklus dag 28  Efter jeg har haft corona har jeg desværre kun æglægning hveranden måned. Godt man er vant til at få falske positive graviditetsteste så man ikke bliver skuffet 

Andre der oplever falske positive graviditetsteste? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2023

JRC

Profilbillede for JRC

Hvordan ved du at du ikke er gravid?

Anmeld Citér

11. januar 2023

Ønskebaby2020

JRC skriver:

Hvordan ved du at du ikke er gravid?

Jeg har ikke haft ægløsning 

Anmeld Citér

11. januar 2023

fehår

Har du taget flere end den ene positive test? 

Anmeld Citér

11. januar 2023

McK

Profilbillede for McK

Du er gravid☺️

Anmeld Citér

11. januar 2023

Kir

Forstår ikke helt hvordan en graviditetstest kan være falsk positiv? Burde den ikke kun vise noget hvis man er gravid? (altså bortset fra særlige tilfælde, fx hvor man har haft en bio)

Særlig den der er da mega tydelig, ret vildt

Anmeld Citér

11. januar 2023

AnoMor

Jeg er altså også lidt forvirret hvordan den kan være falsk positiv eftersom teste registrerer for hcg. Sp med mindre du er på noget hormonbaseret medicin, lige været gravid eller har en sygdom i æggestokkene så vil jeg altså sige du er gravid og bare ikk har opfanget sin ægløsning

Anmeld Citér

11. januar 2023

Anonym98

En falsk positiv kan aldrig se sådan der ud - du er altså gravid. Den er klart positiv den test. 

Anmeld Citér

11. januar 2023

Ønskebaby2020

Jeg kan forstå udfra alle jeres svar at jeg vidst er den eneste som oplever det.

Jeg er med sikkerhed desværre IKKE gravid. Jeg har oplevet det uendeligt mange gange. Oftest, er næste test altid negativ, så det er kun engang imellem jeg får positive. Eksempelvis fik jeg negativ igår og idag eftermiddag positiv igen, men negativ her til aften. Meget mystisk men desværre helt almindeligt for mig. Hvis det skulle være en sygdom på æggestokken, ville de så være positive heletiden mon? 

Anmeld Citér

11. januar 2023

Ønskebaby2020

fehår skriver:

Har du taget flere end den ene positive test? 

Ja den positive test tog jeg igår og til morgen negativ, men positiv til eftermiddag og negativ igen her til aften. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.