Kondoler med dit tab!
Det eneste jeg lige ka bidrage med, er at det bliver nemmere med tiden, selvom det lyder som en kliché!
Jeg mindste min far i 2005, midt i min afsluttende bachelor forberedelse, og der er så mange ting, jeg slet ik ka huske, fra den periode. Han faldt om med en blodprop, og døde 3 dage sener.
Jeg er typen der kaster mig iver opgaver/arbejde osv.
Jeg mistede min far, da jeg var lige blevet 25, og inden jeg havde fået børn. Jeg savner ham self, men ik på en måde, hvor jeg bliver ked af at tænke på ham, eller taler om ham jeg gør meget ud af, at fortælle mine børn om ham, og i familien snakker vi også om ham, når det lige falder os ind.
Vi spiser med min mor, ca 1 gang i ugen og det er fantastisk, at ku dele minder og sjove historier med hinanden.
Min mor har så lige mistet endnu en mand. Hun var sammen med ham i 8 år, og han fik konstateret kraft i maj og døde på min fars fødselsdag i i juli. Han er den eneste "morfar" mine børn har haft, og det har været helt forfærdeligt, at være i.
Begge tab har været hårde ved min mor, men vi i familien er gode til at snakke om vores tab. Min veninder er fantastiske til at spørge ind hvordan det går, og faktisk også spørge ind til hvordan det går med min mor osv.
Så snak med din partner om din mor, fortæl dine børn sjove historie, se på billeder, og fejre mærkedage osv.
Snak med din mor, fortæl hane om dine børn osv. Det ka man sagtens, selvom de ik er her mere
Vh Stine