HCG udvikling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym

Med positiv ægløsningstest d. 17/11, har du formegentligt haft ægløsning d. 18/11 eller 19/11, og dermed burde du ifølge de datoer være omkring 8+3/8+4. 
Det er svært at måle fosteret 100% når de er så små. 

Krydser for, at det bare er en slowstarter, og at målingerne ikke er 100% korrekte

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2023

Anonym trådstarter

__anonym skriver:

Med positiv ægløsningstest d. 17/11, har du formegentligt haft ægløsning d. 18/11 eller 19/11, og dermed burde du ifølge de datoer være omkring 8+3/8+4. 
Det er svært at måle fosteret 100% når de er så små. 

Krydser for, at det bare er en slowstarter, og at målingerne ikke er 100% korrekte

Præcis, det tænker jeg nemlig også. Men har fået at vide jeg er 7 uger henne hvilket jeg ikke kan få til at hænge sammen i forhold til ægløsningen.. Og nu er jeg bange for at komme for sent til lægen og få taget blodprøver til doubletest hvis nu det viser sig at jeg rent faktisk er 8+ i dag  For skal de ikke tages 8+? 

Anmeld Citér

3. januar 2023

Anonym

Anonym skriver:

Præcis, det tænker jeg nemlig også. Men har fået at vide jeg er 7 uger henne hvilket jeg ikke kan få til at hænge sammen i forhold til ægløsningen.. Og nu er jeg bange for at komme for sent til lægen og få taget blodprøver til doubletest hvis nu det viser sig at jeg rent faktisk er 8+ i dag  For skal de ikke tages 8+? 

Kan du ikke købe en tidlig scanning? Mener det er inden uge 10 så der er heldigvis stadig tid

Anmeld Citér

4. januar 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

Kan du ikke få en scanning mere for at blive lidt mere sikker? Ellers ville jeg kontakte egen læge og få en snak om det hele.

Jo mener den skal tages mellem 8+0 og 10+0

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.