HCG udvikling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.590 visninger
13 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. januar 2023

Anonym trådstarter

Mit HCG niveau lå den 20/12 på 5700 og i dag 14 dage efter på 28.000. I mellemtiden har jeg faktisk set hjerteblink, men stigningen er vel langt fra god nok på så lang en periode?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2023

BG17

Profilbillede for BG17
Anonym skriver:

Mit HCG niveau lå den 20/12 på 5700 og i dag 14 dage efter på 28.000. I mellemtiden har jeg faktisk set hjerteblink, men stigningen er vel langt fra god nok på så lang en periode?

Jeg tænker det er en fin stigning. 

Hcg skal ikke fordobles hver anden dag, når det er højt .

Hcg under 1200 er fordoblingstiden 48-72 timer 

Hcg 1200-6000 er fordoblingstiden 72-96 timer 

Hcg over 6000 er fordoblingstiden over 96 timer 

Jeg tænker det er rigtig positivt, at du har set hjerteblink. Er fostrets størrelse svarende til, hvor langt du er? 

Anmeld Citér

3. januar 2023

Anonym

Skal du have taget flere prøver? Du er jo altid velkommen til at betale for endnu en scanning hvis du er nervøs, hjerteblink er desværre ikke altid en garanti for at det går godt, men chancen er så lille efter for at der skulle ske noget

Anmeld Citér

3. januar 2023

Mette Larsen

Profilbillede for Mette Larsen

Hvorfor bliver du fulgt med HCG måling nu når du har set hjerteblink?

Tænker også det lyder super fint, men hvis du er bekymret så ville jeg få en scanning til

Anmeld Citér

3. januar 2023

Anonym trådstarter

Jeg bliver fortsat fulgt fordi der er total forvirring omkring hvor langt henne jeg er. Min sidste menstruations første dag var d. 2/11, men ud fra fostrets størrelse burde jeg kun være i uge 7 nu… Har dog fået forskellige ting at vide, så aner stadig ikke hvor langt henne jeg er, men det bliver jeg forhåbentlig snart klogere på

Anmeld Citér

3. januar 2023

Mette Larsen

Profilbillede for Mette Larsen

Hvornår så du hjerteblink? jeg tænker ikke en HCG måling kan give dig svaret når du er så langt henne (har så højt HCG), så tænker en scanning er nok den bedste mulighed Håber virkelig det bedste for dig...

Anmeld Citér

3. januar 2023

Anonym trådstarter

Det gjorde jeg sidste tirsdag - altså for en uge siden. Hvor jeg ifølge fosterets størrelse kun burde være 5+5 stykker men ifølge sidste mens burde være langt længere henne..

Tusind tak

Anmeld Citér

3. januar 2023

Anonym

Anonym skriver:

Det gjorde jeg sidste tirsdag - altså for en uge siden. Hvor jeg ifølge fosterets størrelse kun burde være 5+5 stykker men ifølge sidste mens burde være langt længere henne..

Tusind tak

Det er fordi man ikke regner udfra sidste mens, men ægløsning. Din ægløsning har formentlig ligget senere end du regner med. Du er altid 2+0 ved ægløsning.

Anmeld Citér

3. januar 2023

Anonym trådstarter

Ja, men jeg havde positiv ægløsningstest d. 17/11 så ud fra ægløsningen burde jeg jo også være længere henne..

Jeg testede positivt første gang den 27/11, men der siger de at jeg slet ikke burde være blevet gravid endnu ifølge målingen af fosteret, så kan simpelthen ikke få tingene til at hænge sammen.. 

Anmeld Citér

3. januar 2023

Anonym

Anonym skriver:

Ja, men jeg havde positiv ægløsningstest d. 17/11 så ud fra ægløsningen burde jeg jo også være længere henne..

Jeg testede positivt første gang den 27/11, men der siger de at jeg slet ikke burde være blevet gravid endnu ifølge målingen af fosteret, så kan simpelthen ikke få tingene til at hænge sammen.. 

Ja okay det kan jeg godt se, hvornår skal du scannes og have taget blodprøve igen? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.