Anna-jonas skriver:
Spændende............håber at hun kan få jeres ubudne "gæst" til at forsvinde, over på "den anden side", så han kan få fred, og i kan bo uforstyrret i jeres hus.
Vi har også en ekstra "beboer" herhjemme. Vores hus er 109 år gammelt, og der har boet mange mennesker her, og sikkert også været en del dødsfald. Vores hus-spøgelse er fredeligt...........ja, nærmest hyggeligt.
Jonas var den første der så "ham", kort tid efter vi flyttede ind. Han sagde at der gik en hvid skikkelse gennem vores køkken og ud i gangen. Der er siden sket ret mange mystiske ting herhjemme...........men ikke nogle ting vi er blevet bange for. Bl.a vågnede vi en nat ved et ordentligt rabalder...........da vi kom ned i stuen, var der faldet nogle bøge ud af bogreolen. Vi tænkte at det nok var katten.....og gik i seng igen. Men næste morgen, sad katten og skrabede på vinduet, og ville gerne ind. Desuden var det kun en forfatters bøger (John Irving) der var faldet på gulvet.......og de stod ikke ved siden af hinanden................. Spooky.
Anna har tit set ham..........for nogle gange når hun danser inde i stuen, kommer hun rendende og siger........."nu er ham den hvide mand inde i stuen igen"............."mig danser for ham"
Føler mig dog aldrig utryg............heller ikke når jeg går ned i vores kolde og mørke kælder om aftenen.
Lørdags spøgelsesknus Mette
Ej hvor er det klamt!!!! Ja vores er jo egentlig også fredeligt og hjemme hos min far (hvor jeg jo har boet) er der hele 3 fredelige spøgelser, men jeg er pisse bange for dem alligevel. Jeg kan ikke forholde mig til det. De skal ikke bo sammen med mig. Jeg smider dem også altid ud: "Du gør mig bange og du skal gå nu" og det gør de så. Tror bare ham der er her nu er forvirret over vi er her og alle de nye ting der er i huset. Men han skal i himlen så vi og han kan få fred