Spøgelses-husrensning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.620 visninger
10 svar
0 synes godt om
31. oktober 2009

Barbamama

Ja det skal vi have på torsdag.... Uhhh... Der kommer to claivoyanter og renser huset for vi har ubudt gæst her og jeg kan ikke vente med at komme af med ham. Er pisse bange hele tiden og så er det ikke sjovt at være på barsel (så er man jo hjemme hele tiden.... )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2009

TbCp

øv hvor ubehageligt. Sker der ting hjemme hos jer eller?
Og hvem er de clairvoyante der kommer? Vil rigtig gerne til en, men kender ikke rigtig nogle gode på Fyn

Anmeld

31. oktober 2009

oo

neeeeej hvor er det MEGA uhyggeligt!! vi skal se en haunting halløj film i aften, og det er bare sådan noget der går lige i hjernen på mig

Anmeld

31. oktober 2009

Barbamama

TbCp skriver:

øv hvor ubehageligt. Sker der ting hjemme hos jer eller?
Og hvem er de clairvoyante der kommer? Vil rigtig gerne til en, men kender ikke rigtig nogle gode på Fyn

Hun hedder Gitte Swineburgh og er fra Svendborg. Hun lyder til at være god. Du kan prøve at google hende. Hun har en hjemmeside. De kommer to herud. Det er meget dejligt.

Ja Annette (min veninde) var herhjemme og hun troede at Casper var ude i køkkenet (jeg skulle spørge ham om noget og så sagde Annette at han var lige var gået derud), så sagde jeg at han var nede i soveværelset (i den anden ende af huset) og hun blev sur på mig til sidst for hun havde SET ham gå derud og jeg sagde at han IKKE havde været der. Så spurgte vi ham om han havde været derude og var gået ned i soveværelset igen? Det havde han ikke. Overhovedet ikke? Nej.... Så blev vi underlige inde i stuen.

Her den anden aften blev der pustet/åndet lige ind i babyalarmen inde på soveværelset hvor Carla lå og vi havde modtageren inde i stuen. SÅ klamt altså!!! Vi var inde og kigge til hende men vi kunne ikke se noget.

Ham der boede her før døde af kræft og vi har overtaget huset efter konen. Er lidt bange for det er ham...

Anmeld

31. oktober 2009

Barbamama

Tjuhl skriver:

neeeeej hvor er det MEGA uhyggeligt!! vi skal se en haunting halløj film i aften, og det er bare sådan noget der går lige i hjernen på mig

Ja jeg ser aldrig sådan nogle film for jeg er pisse bange i 14dage efter

Anmeld

31. oktober 2009

oo

michella80 skriver:

Ja jeg ser aldrig sådan nogle film for jeg er pisse bange i 14dage efter

oss mig...jeg ved heller ikke hvad der gik af mig. eller søren, for han ved godt at han skal op om natten når jeg skal ned og tisse den næste måned eller mere 

Anmeld

31. oktober 2009

Barbamama

Tjuhl skriver:

oss mig...jeg ved heller ikke hvad der gik af mig. eller søren, for han ved godt at han skal op om natten når jeg skal ned og tisse den næste måned eller mere 

ha ha ha kender jeg godt og man ligger helt oveni dem om natten uanset hvor meget man sveder

Anmeld

31. oktober 2009

TbCp

michella80 skriver:

Hun hedder Gitte Swineburgh og er fra Svendborg. Hun lyder til at være god. Du kan prøve at google hende. Hun har en hjemmeside. De kommer to herud. Det er meget dejligt.

Ja Annette (min veninde) var herhjemme og hun troede at Casper var ude i køkkenet (jeg skulle spørge ham om noget og så sagde Annette at han var lige var gået derud), så sagde jeg at han var nede i soveværelset (i den anden ende af huset) og hun blev sur på mig til sidst for hun havde SET ham gå derud og jeg sagde at han IKKE havde været der. Så spurgte vi ham om han havde været derude og var gået ned i soveværelset igen? Det havde han ikke. Overhovedet ikke? Nej.... Så blev vi underlige inde i stuen.

Her den anden aften blev der pustet/åndet lige ind i babyalarmen inde på soveværelset hvor Carla lå og vi havde modtageren inde i stuen. SÅ klamt altså!!! Vi var inde og kigge til hende men vi kunne ikke se noget.

Ham der boede her før døde af kræft og vi har overtaget huset efter konen. Er lidt bange for det er ham...

Ajjjj hvor klamt!!!!

Anmeld

31. oktober 2009

anna-jonas

Spændende............håber at hun kan få jeres ubudne "gæst" til at forsvinde, over på "den anden side", så han kan få fred, og i kan bo uforstyrret i jeres hus.

Vi har også en ekstra "beboer" herhjemme. Vores hus er 109 år gammelt, og der har boet mange mennesker her, og sikkert også været en del dødsfald. Vores hus-spøgelse er fredeligt...........ja, nærmest hyggeligt.

Jonas var den første der så "ham", kort tid efter vi flyttede ind. Han sagde at der gik en hvid skikkelse gennem vores køkken og ud i gangen. Der er siden sket ret mange mystiske ting herhjemme...........men ikke nogle ting vi er blevet bange for. Bl.a vågnede vi en nat ved et ordentligt rabalder...........da vi kom ned i stuen, var der faldet nogle bøge ud af bogreolen. Vi tænkte at det nok var katten.....og gik i seng igen. Men næste morgen, sad katten og skrabede på vinduet, og ville gerne ind. Desuden var det kun en forfatters bøger (John Irving) der var faldet på gulvet.......og de stod ikke ved siden af hinanden................. Spooky.

Anna har tit set ham..........for nogle gange når hun danser inde i stuen, kommer hun rendende og siger........."nu er ham den hvide mand inde i stuen igen"............."mig danser for ham"

Føler mig dog aldrig utryg............heller ikke når jeg går ned i vores kolde og mørke kælder om aftenen.

Lørdags spøgelsesknus Mette

Anmeld

31. oktober 2009

Barbamama

TbCp skriver:

Ajjjj hvor klamt!!!!

Det er SÅ klamt og Casper syntes det var åndssvagt at vi skulle bruge penge på det, men så sagde jeg: Det er fanme mig der går hjemme hele dagen alene og jeg er skide bange og jeg sover af helvede til om natten fordi jeg er så bange. Det gider jeg bare ikke. Det kunne han så godt se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.