Juleaften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.061 visninger
13 svar
18 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. december 2022

Anonym trådstarter

Mig og mine børn skulle være hos mine forældre her på lørdag men kan mærke det bare hænger mig langt ud af halsen skal afsted. Jeg har allermest bare lyst til at være hjemme og hygge Med mine børn og min kæreste min store søn er inde i en lidt svær periode og der er en vis person i min famile som kommer som har mere travlt med drikke bajere end selve julen  . Jeg er os gravid så tænker det derfor jeg har det sådan. Men jeg kender mine forældres reaktion og min far har sagt allerede han bliver skide sur hvis jeg aflyser. Men de  kan ikke se mine behov for det nemmere være hjemme i julen med små børn.  Er jeg bare egoistisk  røvhul hvis jeg melder fra ?   Er 33 år men føler bare lige nu jeg er så lille og skal makke ret hvad mine forældre siger.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Mig og mine børn skulle være hos mine forældre her på lørdag men kan mærke det bare hænger mig langt ud af halsen skal afsted. Jeg har allermest bare lyst til at være hjemme og hygge Med mine børn og min kæreste min store søn er inde i en lidt svær periode og der er en vis person i min famile som kommer som har mere travlt med drikke bajere end selve julen  . Jeg er os gravid så tænker det derfor jeg har det sådan. Men jeg kender mine forældres reaktion og min far har sagt allerede han bliver skide sur hvis jeg aflyser. Men de  kan ikke se mine behov for det nemmere være hjemme i julen med små børn.  Er jeg bare egoistisk  røvhul hvis jeg melder fra ?   Er 33 år men føler bare lige nu jeg er så lille og skal makke ret hvad mine forældre siger.

Jeg er egentlig generel tilhænger af at hvis man ikke har lyst til noget så skal man heller ikke. Men i dette tilfælde synes jeg ikk man kan være bekendt at melde afbud 2 dage før jul da der højst sandsynligt allerede er handlet ind osv. 

Så må nok indrømme jeg godt forstår din far at han vil blive skide sur. 
så skulle i måske hellere have takket ja til jul med forbehold på at i kunne aflyse hvis overskuddet med din søn ikk var der. Tænker jo ikk hans periode bare lige er startet på en uge eller sådan noget. Og gravid har eu jo hele tiden vidst du var. 

Anmeld Citér

22. december 2022

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Jeg er egentlig generel tilhænger af at hvis man ikke har lyst til noget så skal man heller ikke. Men i dette tilfælde synes jeg ikk man kan være bekendt at melde afbud 2 dage før jul da der højst sandsynligt allerede er handlet ind osv. 

Så må nok indrømme jeg godt forstår din far at han vil blive skide sur. 
så skulle i måske hellere have takket ja til jul med forbehold på at i kunne aflyse hvis overskuddet med din søn ikk var der. Tænker jo ikk hans periode bare lige er startet på en uge eller sådan noget. Og gravid har eu jo hele tiden vidst du var. 

Det er rigtig nok men det ved mine forældre godt min søn har det svært og det var der det kom sig af han sagde han vil blive sur hvis vi aflyste da jeg talte med dem om det- og ja det er skide tarveligt at melde fra men hsr virkelig bare ikke  lyst 

Anmeld Citér

22. december 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Det er rigtig nok men det ved mine forældre godt min søn har det svært og det var der det kom sig af han sagde han vil blive sur hvis vi aflyste da jeg talte med dem om det- og ja det er skide tarveligt at melde fra men hsr virkelig bare ikke  lyst 

Jamen altså hvis du virkelig ikke har lyst så meld fra. Men du skal også bare være voksen nok til at tage konsekvensen af det når de bliver sure og skuffede. Fornyet har de ret til så tæt på dagen synes jeg. 

Anmeld Citér

22. december 2022

Anonym

Syns altså du skal ta afsted og ta’ en for holdet og gå tidligt hjem med undskyldning af at du er gravid og træt. Det er kun juleaften en gang om året og du skulle nok have mærket efter lidt før og så erfare at du måske ikke gider næste år og kan være ude i lidt bedre tid. Ens forældre lever ikke for evigt og nogle gange må man altså bare æde den. 

god jul

Anmeld Citér

22. december 2022

Soonmom

Altså hvis du melder fra 2 dage før. Ja så er du et egoistisk røvhul (for at bruge dine egne ord).

Det gør man selvfølgelig ikke. Du har hele tiden vist juleaften kom. Så kunne du have sagt nej tak for længe siden 

Anmeld Citér

22. december 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Kan du ikke bare tage tidligere hjem? 

Anmeld Citér

22. december 2022

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Kan du ikke bare tage tidligere hjem? 

Der er for meget kørsel til bare lige tage hjem. 

Anmeld Citér

22. december 2022

Anonym

Anonym skriver:

Der er for meget kørsel til bare lige tage hjem. 

Men er det ikke det værd? Du skal jo hjem på et eller andet tidspunkt. 

Anmeld Citér

22. december 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Men er det ikke det værd? Du skal jo hjem på et eller andet tidspunkt. 

Jo men når lysten bare ikke er der og det giver en ondt i maven

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.