Anonym skriver:
Mig og mine børn skulle være hos mine forældre her på lørdag men kan mærke det bare hænger mig langt ud af halsen skal afsted. Jeg har allermest bare lyst til at være hjemme og hygge Med mine børn og min kæreste min store søn er inde i en lidt svær periode og der er en vis person i min famile som kommer som har mere travlt med drikke bajere end selve julen . Jeg er os gravid så tænker det derfor jeg har det sådan. Men jeg kender mine forældres reaktion og min far har sagt allerede han bliver skide sur hvis jeg aflyser. Men de kan ikke se mine behov for det nemmere være hjemme i julen med små børn. Er jeg bare egoistisk røvhul hvis jeg melder fra ?
Er 33 år men føler bare lige nu jeg er så lille og skal makke ret hvad mine forældre siger. 
Jeg er egentlig generel tilhænger af at hvis man ikke har lyst til noget så skal man heller ikke. Men i dette tilfælde synes jeg ikk man kan være bekendt at melde afbud 2 dage før jul da der højst sandsynligt allerede er handlet ind osv.
Så må nok indrømme jeg godt forstår din far at han vil blive skide sur.
så skulle i måske hellere have takket ja til jul med forbehold på at i kunne aflyse hvis overskuddet med din søn ikk var der. Tænker jo ikk hans periode bare lige er startet på en uge eller sådan noget. Og gravid har eu jo hele tiden vidst du var.
Anmeld
Citér