Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er blot nysgerrig hvor mange der mon har stemt. Ikke hvad der er stemt
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ville gerne have stemt.
Men vi skulle til begravelse langt væk, og var derfor nødt til at køre inden kl 8 og når heller ikke hjem inden kl 20.
så derfor har min mand og jeg ikke stemt i dag.
Jeg stemmer altid! Jeg synes det er SÅ vigtigt at bakke op om vores styreform. Vi taler rigtig meget om valget og i det hele taget hvad der sker i den store verden og vores samfund. Vores børn er mega interesseret og spørger rigtig meget indtil det.
Ingen stemmeret som udenlandsdansker, så nej.
Jeg brevstemte i efterårsferien, fordi jeg vidste jeg ikke ville have tid til det i dag. Så ja, jeg har stemt.
Vi tog ungerne under armen og tog dem med for at stemme. Det var en dejlig oplevelse.
Anonym skriver: Jeg er blot nysgerrig hvor mange der mon har stemt. Ikke hvad der er stemt
Har stemt. Kom til med det samme da vi kom ved 16. Tiden. Men jeg har godt nok været i tvivl denne gang. Men jeg fik truffet mit valg og stemt
Ja, selvfølgelig har jeg stemt. Hentede ungerne tidligt og tog dem med - og sidder bænket ved skærmen med exit-polle og vin i glasset. Et sandt højdepunkt
Jeg har ikke det psykiske overskud til at sætte mig ind I politik, så i år har jeg stemt i samråd med min eksmand. Var lige ved ikke at stemme, da jeg ikke synes, at det giver mening bare at smide en tilfældig stemme efter et tilfældigt parti. Men i taknemmelighed over at leve i et demokrati valgte jeg så at stemme alligevel.
Jeg arbejdede hjemme i dag og fik lidt frisk luft efter frokost ved at gå over og stemme. Jeg har været super meget i tvivl hele vejen og var egentlig tæt på at stemme blankt, men stemme det skulle jeg under alle omstændigheder.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128