Har du stemt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du stemt ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.274 visninger
17 svar
11 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. november 2022

Anonym trådstarter

Jeg er blot nysgerrig hvor mange der mon har stemt. Ikke hvad der er stemt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2022

Anonym

Jeg ville gerne have stemt. 

Men vi skulle til begravelse langt væk, og var derfor nødt til at køre inden kl 8 og når heller ikke hjem inden kl 20. 

så derfor har min mand og jeg ikke stemt i dag. 

Anmeld Citér

1. november 2022

Anonym

Jeg stemmer altid! Jeg synes det er SÅ vigtigt at bakke op om vores styreform. Vi taler rigtig meget om valget og i det hele taget hvad der sker i den store verden og vores samfund. Vores børn er mega interesseret og spørger rigtig meget indtil det. 

Anmeld Citér

1. november 2022

Astoria

Profilbillede for Astoria

Ingen stemmeret som udenlandsdansker, så nej.

Anmeld Citér

1. november 2022

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg brevstemte i efterårsferien, fordi jeg vidste jeg ikke ville have tid til det i dag. Så ja, jeg har stemt.

Anmeld Citér

1. november 2022

fehår

Vi tog ungerne under armen og tog dem med for at stemme. Det var en dejlig oplevelse.

Anmeld Citér

1. november 2022

321

Profilbillede for 321
Anonym skriver:

Jeg er blot nysgerrig hvor mange der mon har stemt. Ikke hvad der er stemt

Har stemt. Kom til med det samme da vi kom ved 16. Tiden. Men jeg har godt nok været i tvivl denne gang. Men jeg fik truffet mit valg og stemt

Anmeld Citér

1. november 2022

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Ja, selvfølgelig har jeg stemt. Hentede ungerne tidligt og tog dem med - og sidder bænket ved skærmen med exit-polle og vin i glasset. Et sandt højdepunkt

Anmeld Citér

1. november 2022

Kontrast

Jeg har ikke det psykiske overskud til at sætte mig ind I politik, så i år har jeg stemt i samråd med min eksmand. Var lige ved ikke at stemme, da jeg ikke synes, at det giver mening bare at smide en tilfældig stemme efter et tilfældigt parti. Men i taknemmelighed over at leve i et demokrati valgte jeg så at stemme alligevel.

Anmeld Citér

1. november 2022

IenFart

Profilbillede for IenFart

Jeg arbejdede hjemme i dag og fik lidt frisk luft efter frokost ved at gå over og stemme. Jeg har været super meget i tvivl hele vejen og var egentlig tæt på at stemme blankt, men stemme det skulle jeg under alle omstændigheder. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.