også lidt smil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2009

SaNiNa

Du skal da helt sikker vise din flotte mave frem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2009

qp

Synes du skal tage det på som DU føler for den dag... for tænk engang hvis du tager en bluse på hvor maven blir tydelig og ingen siger noget? Det ville jo være røv øv....

Man ved sgu aldrig med mennesker....              Derfor jeg synes du skal tage det på, du føler dig bedst tilpas i og prøve ikke, at fokusere så meget på om de vil sige noget eller ej - selv om det nok er pisse svært!

Anmeld

30. oktober 2009

oo

Man ved sgu aldrig med mennesker....            

genial sætning

men Caroline...kan du virkelig skjule din mave??

Anmeld

30. oktober 2009

oo

Tjuhl skriver:

genial sætning

men Caroline...kan du virkelig skjule din mave??

ja, det går så lige op for mig, hvordan det lyder!  jeg mener bare, du er åleslank og din mave er ved at bule godt ud, ifølge de billeder jeg har set...så er det overhovedet muligt at skjule den så folk for alvor kommer i tvivl?

Anmeld

30. oktober 2009

JustAnotherName

Tøj som viser maven. Du har jo god grund til at være stolt og glad.
Og så er det nok også mest behageligt, at folk ikke "går på liste-sko" og ikke ved om de tør spørge eller ej. Man vil så nødigt spørge, hvis man tog fejl og dermed støder andre....selvom det sikkert er tydeligt nok at se. Men du undgår ihvertfald at gøre andre usikre, og så udtrykker du også mere sikkerhed/stolthed ved ikke at gå og "gemme det", synes jeg

Anmeld

31. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

ja, det går så lige op for mig, hvordan det lyder!  jeg mener bare, du er åleslank og din mave er ved at bule godt ud, ifølge de billeder jeg har set...så er det overhovedet muligt at skjule den så folk for alvor kommer i tvivl?

hæhæ..misforstod det ikke!

Men det er jo bare noget med at tage en MEGET stor løsthængende trøje på.. så kan man næsten ikke se det

Du har nok ret... - det kunne nok godt blive et problem at snyde folk så meget

Anmeld

31. oktober 2009

Becks

Du skal da vise din mave soede, og tage det toej paa, du foeler dig bedst tilpas i. Faa dem til og taenke saa de springer hihi

Anmeld

31. oktober 2009

CamillaKa

Du skal da helt klart vise den fine mave frem, det ville jeg selv have gjort hvert fald..

Anmeld

31. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

ser ud til at jeg skal vise maven frem så de ikke er i tvivl

Anmeld

31. oktober 2009

Diana...

Du er SÅ SMUK så det skal bare ikke skjules frem med den smukke mave og vis hele verden du er gravid og hvor smuk gravid du er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.