også lidt smil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvad skal jeg tage på mandag?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.655 visninger
23 svar
0 synes godt om
30. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej de damer.

Ja, midt i alle mine tårer, blev der også plads til et lille smil. På mandag starter jeg skole igen (har ikke været på skolen siden maj) og der er kun én fra min klasse der ved jeg er gravid Jeg glæder mig til at se folks ansigtudtryk når jeg kommer der med maven, men nu skal jeg lige spørge Jer til råds.

Skal jeg tage tøj på som MEGET tydeligt viser mavsen, eller skal jeg maskere det lidt så de virkelig kan tænke tanker og til sidst er nødt til at spørge?

knus Caroline 23+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2009

Vingummien

Caroline86 skriver:

Hej de damer.

Ja, midt i alle mine tårer, blev der også plads til et lille smil. På mandag starter jeg skole igen (har ikke været på skolen siden maj) og der er kun én fra min klasse der ved jeg er gravid Jeg glæder mig til at se folks ansigtudtryk når jeg kommer der med maven, men nu skal jeg lige spørge Jer til råds.

Skal jeg tage tøj på som MEGET tydeligt viser mavsen, eller skal jeg maskere det lidt så de virkelig kan tænke tanker og til sidst er nødt til at spørge?

knus Caroline 23+0

Tøj som viser maven så de rigtig tænker WAUV når du træder ind af døren

Anmeld

30. oktober 2009

Lone Jakobsen

jeg tror jeg ville ta tøj på som skjuler maven lidt så du giver dem lov til at kigge, smile... og se om de tør spørge dig.

Anmeld

30. oktober 2009

baby2010

Ja nu har jeg lige læst dit oplæg omkring "svære tanker" og derfor har jeg svaret "andet - forklaring udbedes" i afstemningen.

Hvis dine svære tanker fylder rigtig meget nu, så skal du overveje om du er klar til at folk ser, at du er gravid. For de vil blande sig i det! Og sikkert også komme med deres mening i forhold til om du nu også synes det er gennemtænkt i forhold til at du er så ung og hvad med skolen osv.

Dette er ikke udtryk for min personlige mening, men du skal bare være klar over, at du KAN blive mødt med en storm af fordomme og underlige holdninger! Hvis du er ok med det, så vis din mave frem, men ellers kunne det måske være en idé at vente lidt, indtil du er et bedre sted i forhold til din graviditet jævnfor dit oplæg om "svære tanker".

Men du ved naturligvis bedst selv hvordan og hvorledes... Det var bare nogle tanker...

Held og lykke - Julie

Anmeld

30. oktober 2009

Maise

Caroline86 skriver:

Hej de damer.

knus Caroline 23+0

Synes da du helt klart skal vise din mave, for du skal jo være MOR, den største gave i livet Du lader da bare som ingenting og så kan folk da bare spørge hvis de vil, og du kan lykkelig svare at i skal være forældre. Hvad studerer du om jeg må spørge? er bare lige nysgerrig

KH Maise

Anmeld

30. oktober 2009

Moderator

Maise skriver:

Synes da du helt klart skal vise din mave, for du skal jo være MOR, den største gave i livet Du lader da bare som ingenting og så kan folk da bare spørge hvis de vil, og du kan lykkelig svare at i skal være forældre. Hvad studerer du om jeg må spørge? er bare lige nysgerrig

KH Maise

læser på erhversakademiet i Randers. Serviceøkonomi med speciale i sport og event management

Den eneste grund til at jeg ville "skjule" maven skulle være så det ikke er helt åbenlyst at jeg er gravid, men måske bare havde taget på bare for at få dem til at svede lidt..hihi

Anmeld

30. oktober 2009

Maise

Caroline86 skriver:

læser på erhversakademiet i Randers. Serviceøkonomi med speciale i sport og event management

Den eneste grund til at jeg ville "skjule" maven skulle være så det ikke er helt åbenlyst at jeg er gravid, men måske bare havde taget på bare for at få dem til at svede lidt..hihi

Nå ok, troede det ar fordi at du var nervøs for reaktionerne. Hvis det er for at lave fis med dem, så skal du da gøre det. Er selv til fis og ballade

Anmeld

30. oktober 2009

Moderator

Maise skriver:

Nå ok, troede det ar fordi at du var nervøs for reaktionerne. Hvis det er for at lave fis med dem, så skal du da gøre det. Er selv til fis og ballade

nahaj sgu for det første kunne jeg ikke være mere fløjtende med hvad de tænker/mener om det.. for det andet kan jeg ikke forestille mig at nogen skulle synes andet end at det er fantastisk for os.. skulle 100% være for at lave fis med dem

Anmeld

30. oktober 2009

Maise

Caroline86 skriver:

nahaj sgu for det første kunne jeg ikke være mere fløjtende med hvad de tænker/mener om det.. for det andet kan jeg ikke forestille mig at nogen skulle synes andet end at det er fantastisk for os.. skulle 100% være for at lave fis med dem

Kanon - Så fyr den af Caroline

Anmeld

30. oktober 2009

Betina88

Jeg synes du sku' skjule maven , så de ka' tænke så meget , så de får ondt i hovedet til sidst ..

Og det er dejligt at du gør det ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.