En mors tanker svære tider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2022

Baby.mamma

Jeg tænker ikke så meget over det, så der er ingen bekymring her. Det er selvfølgeligt godt at have en nødplan, hvis noget skulle ske, men man ved jo ikke helt præcist, hvad der sker, fra hvilken side, og derved heller ikke, hvor man kan tage hen. Jeg føler derimod med alle de Ukrainske ofte som lider under denne krig, jeg kan slet ikke forestille mig, hvis det skete for mig og i vores ganske land.

MEN, jeg bekymrer mig ikke, ikke fordi, jeg ikke tror, det ville kunne ske, jeg ved det jo af gode grunde ikke, men jeg bekymrer mig ikke, da det så vil vokse sig større og jeg ville få kørt mig selv helt op/befolkningen herhjemme ville, unødigt, køre hinanden op. Jeg kan ikke gøre fra eller til, derfor bekymrer jeg mig ikke

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2022

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen

Jeg ser faktisk alle de nyheder, jeg kan komme til på både danske og udenlandske medier. Så er jeg orienteret og det kan jeg godt li at være. Men på intet tidspunkt har det givet anledning til personlig bekymring. Mere chok over eksempelvis, hvad der sker nu i Ukraine. Og medlidenhed med de, der rent faktisk lider. Vi klarer os jo nok i Danmark.

Danmark er medlem af NATO. Et angreb på os er et angreb på hele NATO. Men tror måske vi overvurderer vores egen betydning, hvis vi tror Rusland bare er på lur efter at angribe Danmark

Anmeld Citér

28. september 2022

321

Profilbillede for 321
Anonym skriver:

Sådan forstod jeg det også først, men når der ses så alvorligt på det, så bliver man selvfølgelig selv meget bekymret.

Usikkerheden lurer da også lidt i mit baghoved. Men faktum er jo at vi ikke kan gøre fra eller til i forhold til en evt. krig. Og hvis der kom krig, hvor kan vi så kunne flygte hen til ? 
For de lande hvor vi er velkomne i, vil jo i så fald, muligvis også være i krig selv. Så tænker ikke vi kan gøre så meget fra eller til alligevel. 

Anmeld Citér

28. september 2022

KoFy

321 skriver:

Men er det ikke rørledninger hvor russerne i forvejen havde lukket for gassen til Vesten?så det ikke gør noget værre i forhold til den nuværende situation.  Eller har jeg misforstået det. ? 

Jo, det er det. De har længe påstået, der var problemer på en station, men Siemens - der er teknikerne - har sagt, det ikke burde betyde lukning. Så nu finder de på en anden undskyldning.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.