Hvor længe har i prøvet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2022

Anonym

vi startede i Maj 2021 (så der var jeg 29, manden 31) 
Blev Gravid i august - men ende i en Missed abort. 
blev først gravid igen i februar 2022 - og venter nu vores lille dreng. 31+2 i dag. 
og vi er henholdsvis nu 30 og 32. 

så det tog 10 mdr. for at lykkedes. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Første barn bliv lavet i 3 månede, der var vi 25 og 24 år. 
nr 2 barn bliv lavet i første hug. 
nr 3 barn bliv lavet i 4 månede, som er stadig i maven, er idag 41+4  så den trækker spænding endnu. 

Anmeld Citér

15. september 2022

Mrs.

1. Barn på p-piller 

2. barn (mistet i uge 21) 3 mnd 

3. barn 27 måneder

Anmeld Citér

15. september 2022

HilliHallo

1. Barn: 2. Cyklus (23 + 26år) 

2. Barn: 2. Cyklus (26 + 29år) 

3. Barn: 4. Cyklus (31 + 34år) 

Anmeld Citér

15. september 2022

Anonym

Alle mine 3 er lavet i 2.cyklus, jeg var 22, 24 og 36 år. Prøver på at lave nr 4, vi har indtil videre prøvet i 3 måneder uden held. Jeg er snart 42. 

Anmeld Citér

15. september 2022

Kayla

1 år.. 

Vi er begge 27. Da vi havde prøvet i 7 mdr sagde min mavefornemmelse at det vil være bedst at blive tjekket - vi blev selvfølgelig afvist i det offentlige ift. udredning. Så det endte faktisk med at vi rejste til udlandet og kontaktede et privathospital fordi det fyldte rigtig meget. 
Så fandt vi ud af at min kæreste desværre har varicocele som gjorde, at han havde meget lav sædkvalitet. Det endte faktisk med at han blev opereret med det samme, fordi lægen sagde at det kan se helt sort ud om 3 år. 

Det er nu 4 mdr siden - selve “helingen” tager omkring 1 år.
Sædkvaliteten er indtil videre øget med et par millioner. 

Vi er nu i IUI behandling, 1. forsøg lykkedes ikke.

Anmeld Citér

15. september 2022

Anonym trådstarter

Kayla skriver:

1 år.. 

Vi er begge 27. Da vi havde prøvet i 7 mdr sagde min mavefornemmelse at det vil være bedst at blive tjekket - vi blev selvfølgelig afvist i det offentlige ift. udredning. Så det endte faktisk med at vi rejste til udlandet og kontaktede et privathospital fordi det fyldte rigtig meget. 
Så fandt vi ud af at min kæreste desværre har varicocele som gjorde, at han havde meget lav sædkvalitet. Det endte faktisk med at han blev opereret med det samme, fordi lægen sagde at det kan se helt sort ud om 3 år. 

Det er nu 4 mdr siden - selve “helingen” tager omkring 1 år.
Sædkvaliteten er indtil videre øget med et par millioner. 

Vi er nu i IUI behandling, 1. forsøg lykkedes ikke.

Nogle gange skal man bare lytte til sin mavefornemmelse.. Håber det lykkes for jer

Anmeld Citér

16. september 2022

Anonym

Da vi var omkring de 20 år tog det hhv. 6 mdr og lidt over 1 år. Da vi var omkring de 30 var det i første cyklus begge gange, så altså ingen ventetid

Anmeld Citér

16. september 2022

BlobBob

Vi er begge 29 år og har prøvet i ca 2 år. 

Jeg har været gravid 4 gange på de 2 år, men desværre mistet alle gange. 

Har lægesamtale hos enheden for gentagne graviditetstab til februar, og slås pt. med at de fraråder graviditet inden da. Hvis jeg er gravid ved lægesamtale kan jeg ikke få behandling. 

Synes dog det er lidt uretfærdigt at det skal sættes på pause et halvt år, det kan jo være at næste gang lykkedes uden hjælp.

Anmeld Citér

18. september 2022

Meheju

Profilbillede for Meheju
Anonym skriver:

Alle mine 3 er lavet i 2.cyklus, jeg var 22, 24 og 36 år. Prøver på at lave nr 4, vi har indtil videre prøvet i 3 måneder uden held. Jeg er snart 42. 

Jeg syntes det er sejt I forsøger med nr 3 selvom du er 42.... Vi har en dreng på 10 år og vi er begge 43, men har ikke modet til at prøve grundet alder

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.