Hvor længe har i prøvet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.332 visninger
27 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. september 2022

Anonym trådstarter

Hej

Ved egenligt ikke hvad jeg vil med denne tråd, men er måske bare lidt nysgerrig. Vi vil gerne have en nr.3 det bliver lidt af en efternøler. Vi er begge 35 år og har prøvet nu i 7 måneder. 

Hvor længe har i prøvet og hvor gamle er i?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2022

Tidra22

Jeg er 27 år gammel og vi har prøvet i snart 2 år:-). Vi har lige været gennem første IUI og venter nu på IVF/ICSI. Vi har ikke børn i forvejen. 

Anmeld Citér

15. september 2022

Anonym

Jeg er 35, baby far 40 år. Vi lavede baby i første forsøg. 

Anmeld Citér

15. september 2022

Anonym

Jeg var 39, min mand 46. Blev gravid efter tre måneder.

Det er bare så forskelligt. 

Anmeld Citér

15. september 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg var 39, min mand 46. Blev gravid efter tre måneder.

Det er bare så forskelligt. 

Ja det er så forskelligt. Med første barn, 2 cyklus og andet blev lavet i 3 cyklus. Så nr 3 lader vente på sig. 

Det hjælper heller ikke på det når man læser på nettet om kvinder og fertilitet efter de 35. Men vi håber på det lykkes

Anmeld Citér

15. september 2022

B&J

Min første  3 mdr der var jeg kun 22 manden var 33

nr 2 5 mdr. jeg var 34 og manden var 45

Anmeld Citér

15. september 2022

Anonym

Vi brugte to år og er 27 og 28 nu

Anmeld Citér

15. september 2022

Pb18

Det er jo helt vildt individuelt. Du kan finde masser af historier om "ældre" der blev hurtigt gravide og unge, der har haft svært ved det. 

Selv blev jeg gravid med Nr 1 efter 3 måneder (vi var 30 og 35). Nr 2 blev jeg gravid med i første cyklus vi forsøgte (34 og 39) men mistede Ca halvvejs. Blev gravid igen i første cyklus derefter (stadig 34 og 39). Er nu på vej ind i 3. Trimester. 

Anmeld Citér

15. september 2022

Anonym

Vi prøvede i 2,5 år uden resultat. Startede ICSI behandling hvor jeg efter 1 ægudtagning og 2 ægoplægninger stadig ikke blev gravid.

Så skulle vi i gang igen og da jeg ventede på min mens så jeg kunne starte hormon stimulering kom den aldrig. Så var jeg blevet naturligt gravid i mellemtiden. Er nu 27 uger henne

Jeg er 30 og min mand er 50.

Anmeld Citér

15. september 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vi prøvede i 2,5 år uden resultat. Startede ICSI behandling hvor jeg efter 1 ægudtagning og 2 ægoplægninger stadig ikke blev gravid.

Så skulle vi i gang igen og da jeg ventede på min mens så jeg kunne starte hormon stimulering kom den aldrig. Så var jeg blevet naturligt gravid i mellemtiden. Er nu 27 uger henne

Jeg er 30 og min mand er 50.

Ej hvor dejligt, Stort tillykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.