svære tanker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2009

Ansemusen

Jeg har allerede de tanker selvom jeg er meget kortere henne end dig! Ikke i så udtalt grad endnu, men det er jeg 100 procent sikker på nok skal komme!!! Som de andre dejlige tøser siger, så er jeg sikker på at du er helt normal! Tror faktisk det er sundt at bekymre sig og være bange, for ellers kan det blive noget af et chok! Og det ER hårdt at blive mor lige så hårdt som det er helt fantastisk  Jeg er selv rigtig bange for ikke at kunne leve op til mine egne forventninger til mig selv som mor! De er nok lidt for perfektionistiske og ingen af os er perfekte og det tror jeg bliver en hård kamel at sluge!

Du bliver en fantastisk mor og en mor som dit barn elsker ubetinget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2009

Ox.

Caroline86 skriver:

Puha... for første gang i dag har jeg tænkt: "hvad nu hvis jeg IKKE kan klare det her"... altså ikke bare sådan nervøsitet om nu jeg gør det godt nok, men sådan virkelig angst for at jeg ikke bliver en god mor.. At jeg slet ikke kan give mit barn hvad hun fortjener og at livet bliver en kamp og en fiasko

Jeg ved ikke hvordan tankerne er opstået, men jeg er virkelig ked af det, og kan ikke lade være med at græde, selvom Daniel trøster mig og siger at jeg og VI nok skal klare det helt fantastisk. Jeg er så bange for at blive syg og ikke kunne passe hende. Så er Daniel nødt til at droppe sine drømme og planer for at passe vores barn, og det kan jeg ikke håndtere.

Har I andre også nogle SÅ voldsomme tanker eller skal jeg søge hjælp til det her? Ved at min sindstilstand kan påvirke lillepigen, og det vil jeg ikke risikere. Daniel og jeg har det rigtig godt, og han er bare en kæmpe støtte. Men jeg er ulykkelig og bange.

Knus en meget frustreret og forvirret Caroline, 23+0

Jeg havde akkurat samme tanker, de kom som et lyn fra en klar himmel, men bare rolig, det hele kommer til at gå søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.