HSU og inseminering samme dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.339 visninger
15 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. august 2022

Anonym trådstarter

Jeg skal både have lavet en HSU og insemineres samme dag! Gynækologen sagde at hun ville gøre det samtidig nu hvor hun er “inde”.

det lyder bare rigtig mærkeligt og fik ikke spurgt hende.

var til scanning i går, æggeblæren var på 16 mm og skal tage ægløsningssprøjte i dag. 
Inseminering og HSU på fredag.

Har hørt folk få det samme cyklus men ikke så tæt på! 
er der nogen der kan berolige mig bare lidt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2022

Tidra22

Spøjst, fik lavet min HSU for over en måned siden, før jeg nu er på hormoner (første cyklus med IUI). Fik at vide de ikke vil inseminere, medmindre de ved at der er passage.

Men mon ikke gynækologen har helt styr på det(: 

Anmeld Citér

24. august 2022

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Kan det tænkes hun vælger den løsning, nu hun kan se, at HSU passer sammen med ÆL? Måske for ikke st spilde en chance? Hun inseminerer dig sikkert kun, hvis hun konstaterer fri passage? 

Er du i stimuleret eller naturlig cyklus?

Anmeld Citér

25. august 2022

Anonym trådstarter

Ønskebaby1987 skriver:

Kan det tænkes hun vælger den løsning, nu hun kan se, at HSU passer sammen med ÆL? Måske for ikke st spilde en chance? Hun inseminerer dig sikkert kun, hvis hun konstaterer fri passage? 

Er du i stimuleret eller naturlig cyklus?

Jeg er stimuleret med Clomid (5 dage), Gonal F 2 dage) og har taget Ovitrelle i går aftes kl 20.00. Vi ind i morgen med sæd kl 7.40 og insemineres kl 8.40 lige efter HSU. 
jeg har smerter - selv scanning gør ondt. Så hun mente at hun godt kunne gøre det samtidigt så andenæbet ikke skal ind 2 gange

Min bekymring er mere om det forringer chancerne, nu hvor det ikke er typisk at man gør det på den måde :/ 

Anmeld Citér

25. august 2022

Anonym trådstarter

Tidra22 skriver:

Spøjst, fik lavet min HSU for over en måned siden, før jeg nu er på hormoner (første cyklus med IUI). Fik at vide de ikke vil inseminere, medmindre de ved at der er passage.

Men mon ikke gynækologen har helt styr på det(: 

Det er mystisk. Vi skal nemlig afleverer sæd i morgen tidligt og jeg skal insemineres 1 time efter. Så hvis der ikke er passage så det spild af hormoner + sæd ��

Anmeld Citér

25. august 2022

Tidra22

Anonym skriver:

Det er mystisk. Vi skal nemlig afleverer sæd i morgen tidligt og jeg skal insemineres 1 time efter. Så hvis der ikke er passage så det spild af hormoner + sæd ��

Det er meget mystisk! Men hun må være overbevist om, at der er passage. Hepper på at alt går som det skal!!

Jeg har selv lige taget første sprøjte meriofert, så vi er liidt tæt på hinanden i forløbet(: Follikelscanning i morgen og mandag..

Anmeld Citér

2. september 2022

Tidra22

Hvordan er det gået for dig?(:

Anmeld Citér

2. september 2022

Anonym trådstarter

Tidra22 skriver:

Hvordan er det gået for dig?(:

Jo tak det gik fint slet ikke som jeg havde forventet. Jeg kunne hverken mærke HSU eller inseminering hvilket jeg synes var meget mærkeligt, da jeg har hørt at mange synes det gør ondt. 
jeg havde kun lidt ondt på dagen og dagen efter og det var ligesom milde menstruationssmerter. Så virkelig en god oplevelse

Anmeld Citér

5. september 2022

Tidra22

Anonym skriver:

Jo tak det gik fint slet ikke som jeg havde forventet. Jeg kunne hverken mærke HSU eller inseminering hvilket jeg synes var meget mærkeligt, da jeg har hørt at mange synes det gør ondt. 
jeg havde kun lidt ondt på dagen og dagen efter og det var ligesom milde menstruationssmerter. Så virkelig en god oplevelse

Hvor dejligt at høre!! og fedt du ikke mærkede noget af det Jeg er åbenbart meget sensitiv, for jeg var sengeliggende efter både HSU og insemination… det gjorde SÅ ondt 

Håber det ender med en positiv test

Anmeld Citér

12. september 2022

Tidra22

Hej, hvordan er det gået dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.