Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Minime2018 skriver:
Kommunerne har nogle retningslinjer for maden i store træk. Det handler bl.a. om sukkerpolitik, hvad der er bestemt hvad børnenes mad skal være fx fiskedag, grøddag etc. Og så er der også økonomien i det samt plads. Måske du kan spørge ind til det og Google dig frem til nogle af svarene. Hvis du skal kunne løfte jobbet, skal du jo finde på noget hele tiden for at få succes med jobbet. Hvis jeg googler madplaner børnehave, får jeg nogle billedresultater med madplaner.
held og lykke med samtalen.
tak for ny viden :) og tak for at Google for mig :D jeg havde forventet at der ville komme alt for meget frem så derfor tænkte jeg at spørge i lidt mindre miljø end hele verden 
jeg vidste ikke at det var kommunen der fastsatte ned til detaljer madplanen :)
så vidt jeg forstår så er det enefaglig der vil stå for madplan og indkøb etc og jeg skal "bare" være med til at lave det og gøre rent :) jeg tror de gerne vil se et eksempel for at få en idé om, om jeg passer ind i deres tankegang med at lave mad og om jeg har forståelse for at det altså ikke skal være sushi eller superstærk chiligryde til børnene :D
jeg må prøve at se om jeg kan se noget på kommunens hjemmeside :)
Anmeld
Citér