Min ex kan ikk accepterer min kæreste.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2022

Anonym

Anonym skriver:

Hvordan har i fortalt jeres børns fædre når du har mødt en ny der skulle møde børnene ?

Jeg fortæller det ikke. Det gjorde jeg med den første kæreste efter vi gik fra hinanden. Og han tog det overhovedet ikke pænt. Kaldte mig grimme ting osv.  Så den respekt mistede han lige dér og jeg holder på min ret til at han ikke har krav på at vide noget som Helst på forhånd. Og altså, han finder jo nok ud af det han skal, via ungerne alligevel. 

var i øvrigt sammen med den nye kæreste i 5år. Men vi er ikke sammen nu. Og når jeg møder en ny, får han ikke besked. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg fortæller det ikke. Det gjorde jeg med den første kæreste efter vi gik fra hinanden. Og han tog det overhovedet ikke pænt. Kaldte mig grimme ting osv.  Så den respekt mistede han lige dér og jeg holder på min ret til at han ikke har krav på at vide noget som Helst på forhånd. Og altså, han finder jo nok ud af det han skal, via ungerne alligevel. 

var i øvrigt sammen med den nye kæreste i 5år. Men vi er ikke sammen nu. Og når jeg møder en ny, får han ikke besked. 

Okay. Det kan jeg så godt forstå hvis han direkte svinede dig til osv. så ville jeg nok heller ikk sige noget en anden gang. 
her har han ikk svinet mig til men bare ignoreret mig i 6 mdr. 

vi har bare en aftale om at fortælle hinanden det. Så tror han vil blive endnu mere sur hvis jeg ingenting siger. 

Anmeld Citér

12. august 2022

Anonym

Min veninde havde et forhold i 5 år med en som hun kaldte for “sin bedste ven” selvom at de var kærester. Hendes søn opdagede ikke engang at kæresten pludselig var flyttet ind, for han var vandt til at han alligevel altid var der  det var nemt fordi at ex’en boede langt væk og at de ikke havde samme omgangskreds  hvis min veninde havde haft en datter i stedet for, tror jeg måske at hun havde stillet flere spørgsmål, men drenge er utroligt uopmærksomme

Anmeld Citér

12. august 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Min veninde havde et forhold i 5 år med en som hun kaldte for “sin bedste ven” selvom at de var kærester. Hendes søn opdagede ikke engang at kæresten pludselig var flyttet ind, for han var vandt til at han alligevel altid var der  det var nemt fordi at ex’en boede langt væk og at de ikke havde samme omgangskreds  hvis min veninde havde haft en datter i stedet for, tror jeg måske at hun havde stillet flere spørgsmål, men drenge er utroligt uopmærksomme

Okay. Der er min søn så rimelig klog. Han ved udemærket hvem min bedste ven er fordi han netop er en stor del af hans liv  

men vil heller ikk lyve for min ex bortset fra det. Det er ikk måden at samarbejde på i min verden men nu har vi besluttet at vi bare finder en dag og siger det til ham også må det briste eller bærer 

Anmeld Citér

12. august 2022

Anonym trådstarter

Opdatering: 

jeg har idag meddelt min ex armen kæreste skal møde ham snart. Han tog det langt pænere end forventet. Han var ærlig og sagde han syntes det var noget lort. Men at det selvfølgelig ikke var mit problem. 
Desværre begyndte han så også at snakke om at han ville trække sig og se vores søn mindre hvis han havde det bedre med min kæreste. Det afslog jeg selvfølgelig med det samme og sagde at det aldrig nogensinde kommer til at ske og at han aldrig må bekymre sig om det. For det er ikk i nogen af os interesse. 

han går gennem en svær periode i forvejen for tiden fordi hans sidste to kærester var ham utro og det tager også hårdt på ham og han blamer sig selv pga troskaben mod mig. Det vidste jeg dog ingenting om. Havde jeg vidst det havde vi ventet. 

Anmeld Citér

13. august 2022

ST87

Hvor var det godt du tog snakken med ham, selvom han reagerede dumt sidste gang. Hatten af for det
Og dejligt at han tog det pænere denne gang og godt kan se at hans følelser omkring det er hans bord og ikke dit. Det lyder i det hele taget som om I fik en vigtig snak også om hvordan han har det. 

Al held og lykke med din nye kæreste og mødet mellem ham og din søn

Anmeld Citér

13. august 2022

Anonym trådstarter

ST87 skriver:

Hvor var det godt du tog snakken med ham, selvom han reagerede dumt sidste gang. Hatten af for det
Og dejligt at han tog det pænere denne gang og godt kan se at hans følelser omkring det er hans bord og ikke dit. Det lyder i det hele taget som om I fik en vigtig snak også om hvordan han har det. 

Al held og lykke med din nye kæreste og mødet mellem ham og din søn

Jeg er også virkelig glad for at jeg tog skridtet og han tog det på den måde. Er selvfølgelig ked af at han tænker i de baner med at skulle trække sig. Men det må vi jo bare blive ved at fortælle ham aldrig kommer til at ske. Det er ikke i nogens interesse  

de mødtes faktisk idag. Det var ret spontant. Jeg ville på Bakken med min søn og så snakkede kæresten og jeg og blev enige om at så kunne det jo bare blive idag. Så han tog sin yngste datter med og så hyggede vi derude i 4-5 timer. Og de klikkede bare super godt. Også selvom begge børn selvfølgelig var super generte  

Anmeld Citér

14. august 2022

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Hvordan har i fortalt jeres børns fædre når du har mødt en ny der skulle møde børnene ?

Første gang skrev jeg en SMS til min søns far og fortalte at jeg havde fundet sammen med en og da han sov hos mig regelmæssigt ville vores søn møde ham ved næste samvær (da jeg er samværsforælder)

Denne gang ringede jeg til min søns far og fortalte at jeg var fundet sammen med min kæreste, som er en ven af familien.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.