Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:
Hej søde damer derude.
Grundet lav sædkvalitet har det ikke lykkes min mand og jeg at få en fælles baby trods vi har prøvet længe. Vi venter på at blive indkaldt til hjælp fra sygehuset.
Vores store drøm er intet andet end en lille baby. Jeg ved man ikke skal tænke for meget over det og så videre men det er nemmere sagt end gjort trods det er også noget vi har prøvet.
Jeg synes det er mega hårdt at se andre gravide jeg misunder dem så galt. Alt fra gravide til annoncer graviditet og små babyer.
Jeg bliver så ked af det når jeg får en negativ test.. er det kun mig som har det sådan? 

Nej det er bestemt ikke kun dig!
Nu er jeg på den anden side efter at have ønsket barn nr 2 i mere end 3 år.
Nu hvor vores den mindste er næsten 2 kan jeg stadig ikke glædes særlig meget på andres vegne. Og andres børn siger mig ikke det mindste! Jeg smiler ikke automatisk tilbage når den søde lille tuttenut kravler hen og smiler til mig. Jeg føler mig helt Tom indeni i et kort øjeblik.
Bevares jeg gik da og glædede mig på min venindes vegne da hun var gravid og jeg lige havde mistet. Jeg har også en veninde hvis dreng jeg oprigtigt godt kan lide, men det er utroligt hvordan man beskytter sig selv og at det åbenbart kan tage rigtig lang tid at komme sig over.
Hæng i. Sig det højt hvis du orker, lad være hvis du ikke gør. Træk dig når du har brug for det. 
Anmeld
Citér