Hårdt at se andre gravide.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2022

Anonym trådstarter

__anonym skriver:

Som du kan læse, er det helt normalt at have det som du har det

Vi forsøgte i 2 år, mistede 3 gange undervejs lige efter hinanden, og var i udredning for gentagne graviditetstab. Alle vores prøver så rigtig fine ud, udover jeg fik konstateret for lavt stofskifte (kom i behandling med det samme for det). 

Jeg var glad på andres vegne, men så ulykkelig på vores egne
Denne sommer skulle jeg være startet i hormonbehandling, og vi skulle have lidt yderligere undersøgelser hvis ikke jeg blev gravid. 

Skæbnen ville, at 4. gang gang var lykkens gang for os, og er nu 28+5 (som et forsøg, fik jeg Lutinus fra positiv test til og med 12+3 tror jeg det var). 

Husk: du er ikke alene ♥️ Sender et virtuelt kram, og håber  det snart lykkedes jer!

Tusind tak for din søde besked! �� Og stort tillykke til dig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2022

Mrs.

Anonym skriver:

Håber da naturen vil være med os. Min mand har ingen børn og vil så gerne have et sammen med mig og jeg har dog et fra et tidligere forhold men vil super gerne have et med min mand naturligvis. Nu har jeg endelig fundet en mand jeg vil have mine børn med og ham jeg vil leve med resten af mine dage. Så det hårdt lige pludselig at gå fra sagtens kunne få børn med min ex til at gå fra at kæmpe med det med min nye mand

Forstår dig 100%. 
min søn fra tidligere forhold blev jeg gravid med på p-piller  

det er så uretfærdigt når man finder “MANDEN” og det så bare ikke vil lykkes. 

Anmeld Citér

6. august 2022

Anonym trådstarter

Mrs. skriver:

Forstår dig 100%. 
min søn fra tidligere forhold blev jeg gravid med på p-piller  

det er så uretfærdigt når man finder “MANDEN” og det så bare ikke vil lykkes. 

Ja det er så! Så har man faktisk fundet manden som vil blive gammel med og alt det der og så skal man nærmest "straffes"... 

Anmeld Citér

6. august 2022

Mrs.

Anonym skriver:

Ja det er så! Så har man faktisk fundet manden som vil blive gammel med og alt det der og så skal man nærmest "straffes"... 

Det kan føles sådan. Og jeg straffede også mig selv meget og følte jeg svigtede ham fordi jeg ikke kunne give ham et barn hvilket jo er total latterligt da det jo ikke er nogens skyld. 
Det har dog gjort at vi virkelig er gode til at få talt om ALT også de tunge følelser, og vi er kommet igennem med noget erfaring i rygsækken om hvordan vi bedst støtter hinanden i godt og ondt

Anmeld Citér

6. august 2022

Anonym trådstarter

Mrs. skriver:

Det kan føles sådan. Og jeg straffede også mig selv meget og følte jeg svigtede ham fordi jeg ikke kunne give ham et barn hvilket jo er total latterligt da det jo ikke er nogens skyld. 
Det har dog gjort at vi virkelig er gode til at få talt om ALT også de tunge følelser, og vi er kommet igennem med noget erfaring i rygsækken om hvordan vi bedst støtter hinanden i godt og ondt

Ja fordi man føler virkelig det er ens skyld og man bliver straffet men vi lærer langsomt at denne rejse er en fælles oplevelse for os og vi nød til at støtte hinanden på alle punkter ellers går vi begge ned med flaget. Men jo det er skide hårdt. 

Anmeld Citér

6. august 2022

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Du er ikke alene om de svære følelser. Jeg mistede to gange og til sidst blev jeg nærmest irriteret på fremmede på gaden med barnevogne  Og jeg er ellers ikke en misundelig type overhovedet. 

Nu er det endelig lykkes for os, men det var altså ikke nemlig at være i. Knus til dig

Anmeld Citér

6. august 2022

Anonym trådstarter

Sommersol2021 skriver:

Du er ikke alene om de svære følelser. Jeg mistede to gange og til sidst blev jeg nærmest irriteret på fremmede på gaden med barnevogne  Og jeg er ellers ikke en misundelig type overhovedet. 

Nu er det endelig lykkes for os, men det var altså ikke nemlig at være i. Knus til dig

De er skrækkeligt. Man føler sig så led og hjerteløs når man har det på den måde. 

Tillykke med det lykkes jer! Hvor dejligt! ���� Håber snart det er vores tur 

Anmeld Citér

6. august 2022

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Hej søde damer derude. 

Grundet lav sædkvalitet har det ikke lykkes min mand og jeg at få en fælles baby trods vi har prøvet længe. Vi venter på at blive indkaldt til hjælp fra sygehuset. 

Vores store drøm er intet andet end en lille baby. Jeg ved man ikke skal tænke for meget over det og så videre men det er nemmere sagt end gjort trods det er også noget vi har prøvet. 

Jeg synes det er mega hårdt at se andre gravide jeg misunder dem så galt. Alt fra gravide til annoncer graviditet og små babyer. 

Jeg bliver så ked af det når jeg får en negativ test.. er det kun mig som har det sådan?

Nej det er bestemt ikke kun dig! 
Nu er jeg på den anden side efter at have ønsket barn nr 2 i mere end 3 år. 
Nu hvor vores den mindste er næsten 2 kan jeg stadig ikke glædes særlig meget på andres vegne. Og andres børn siger mig ikke det mindste! Jeg smiler ikke automatisk tilbage når den søde lille tuttenut kravler hen og smiler til mig. Jeg føler mig helt Tom indeni i et kort øjeblik. 
Bevares jeg gik da og glædede mig på min venindes vegne da hun var gravid og jeg lige havde mistet. Jeg har også en veninde hvis dreng jeg oprigtigt godt kan lide, men det er utroligt hvordan man beskytter sig selv og at det åbenbart kan tage rigtig lang tid at komme sig over. 

Hæng i. Sig det højt hvis du orker, lad være hvis du ikke gør. Træk dig når du har brug for det.

Anmeld Citér

6. august 2022

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Nej det er bestemt ikke kun dig! 
Nu er jeg på den anden side efter at have ønsket barn nr 2 i mere end 3 år. 
Nu hvor vores den mindste er næsten 2 kan jeg stadig ikke glædes særlig meget på andres vegne. Og andres børn siger mig ikke det mindste! Jeg smiler ikke automatisk tilbage når den søde lille tuttenut kravler hen og smiler til mig. Jeg føler mig helt Tom indeni i et kort øjeblik. 
Bevares jeg gik da og glædede mig på min venindes vegne da hun var gravid og jeg lige havde mistet. Jeg har også en veninde hvis dreng jeg oprigtigt godt kan lide, men det er utroligt hvordan man beskytter sig selv og at det åbenbart kan tage rigtig lang tid at komme sig over. 

Hæng i. Sig det højt hvis du orker, lad være hvis du ikke gør. Træk dig når du har brug for det.

Tak for dit svar �� vi håber det snart sker. Trækker mig altid hvis det bliver for meget, ellers bliver møg ked af det. Så passer på mig selv. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.