Anonym skriver:
Hej søde damer derude.
Grundet lav sædkvalitet har det ikke lykkes min mand og jeg at få en fælles baby trods vi har prøvet længe. Vi venter på at blive indkaldt til hjælp fra sygehuset.
Vores store drøm er intet andet end en lille baby. Jeg ved man ikke skal tænke for meget over det og så videre men det er nemmere sagt end gjort trods det er også noget vi har prøvet.
Jeg synes det er mega hårdt at se andre gravide jeg misunder dem så galt. Alt fra gravide til annoncer graviditet og små babyer.
Jeg bliver så ked af det når jeg får en negativ test.. er det kun mig som har det sådan? 

Som du kan læse, er det helt normalt at have det som du har det 
Vi forsøgte i 2 år, mistede 3 gange undervejs lige efter hinanden, og var i udredning for gentagne graviditetstab. Alle vores prøver så rigtig fine ud, udover jeg fik konstateret for lavt stofskifte (kom i behandling med det samme for det).
Jeg var glad på andres vegne, men så ulykkelig på vores egne 
Denne sommer skulle jeg være startet i hormonbehandling, og vi skulle have lidt yderligere undersøgelser hvis ikke jeg blev gravid.
Skæbnen ville, at 4. gang gang var lykkens gang for os, og er nu 28+5 (som et forsøg, fik jeg Lutinus fra positiv test til og med 12+3 tror jeg det var).
Husk: du er ikke alene ♥️ Sender et virtuelt kram, og håber det snart lykkedes jer! 
Anmeld
Citér