Babytøj - ikke gravid? kan ikke stoppe mig selv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.041 visninger
11 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. august 2022

Anonym trådstarter

Hejsa

jeg synes faktisk at det er lidt pinligt  men jeg køber babytøj selvom jeg ikke er gravid. Kun babytøj som er på tilbud. Har købt meget kønsneutralt for ca. 1200 kroner. det er jo mange penge, men virkelig billigt og har tænkt at det ikke altid er muligt at finde så gode tilbud. 
vi er i gang med projektet og er henvist til behandling. 
får dårlig samvittighed, og lover mig selv at lade være men bliver så glad når jeg kigger på det.

Er der nogen som har det som mig? Er det helt forkert

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2022

Anonym

Anonym skriver:

Hejsa

jeg synes faktisk at det er lidt pinligt  men jeg køber babytøj selvom jeg ikke er gravid. Kun babytøj som er på tilbud. Har købt meget kønsneutralt for ca. 1200 kroner. det er jo mange penge, men virkelig billigt og har tænkt at det ikke altid er muligt at finde så gode tilbud. 
vi er i gang med projektet og er henvist til behandling. 
får dårlig samvittighed, og lover mig selv at lade være men bliver så glad når jeg kigger på det.

Er der nogen som har det som mig? Er det helt forkert

Det skal du bestemt ikke have.

Jeg gjorde det samme og det var en for for terapi for mig og det gav mig glæde og en tro på det nok skulle komme i brug

Anmeld Citér

5. august 2022

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Lyder som om du skulle brug krudt på at blive gravid i stedet. Kan jo være du får en baby der ikke kan være i det tøj du når at købe inden

Anmeld Citér

5. august 2022

Anonym trådstarter

Minime2018 skriver:

Lyder som om du skulle brug krudt på at blive gravid i stedet. Kan jo være du får en baby der ikke kan være i det tøj du når at købe inden

Jeg køber forskelligt, ikke kun til nyfødt ��

12 måneder, 1 operation, behandlingsforløb ved terapeut, ægløsningsteste, sund kost, konsultationer ved praktiserende læge, gynækologer, sygehuse, private klinikker.

Har du andre råd til hvor meget krudt vi ellers skal bruge? 

Anmeld Citér

5. august 2022

esioul

Anonym skriver:

12 måneder, 1 operation, behandlingsforløb ved terapeut, ægløsningsteste, sund kost, konsultationer ved praktiserende læge, gynækologer, sygehuse, private klinikker.

Jeg tænkte præcis det samme. Når man gennemgår behandling, bruger man så rigeligt krudt på at det skal lykkedes.

Anmeld Citér

5. august 2022

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Jeg synes du skal gøre lige det der gør dig i godt humør og holder positiviteten ved projektet oppe  Hvis babytøj gør dig glad, så skal du da bare hygge dig med det!!

Anmeld Citér

5. august 2022

Anonym

Jeg købte babytøj uden at være gravid eller prøve på at blive det, så jeg synes bestemt ikke at du har noget at være flov over

Anmeld Citér

5. august 2022

Anonym

Synes ikke det er forkert overhovedet. Men tænker også det er “farligt”. Det er udfra at du siger i er i behandling. Hvad hvis behandlingen ikke lykkes ? (Det håber jeg for alt i verden selvfølgelig at den gør) Så ville jeg da være bange for at det er en pinsel at gå og kigge på det tøj i flere år. 

men flov? Det skal du på ingen måder være.

Anmeld Citér

5. august 2022

Minime2018

Profilbillede for Minime2018
Anonym skriver:

Kunne ikke læse af dit opslag at du var i behandling for barnløshed.

Anmeld Citér

5. august 2022

Mrs.

Har ikke købt baby ting, men jeg hæklede babytæpper mm. Inden jeg blev gravid (vi prøvede i over 2 år før det lykkedes). Det gjorde mig glad og holdt mig lidt i at det skal sgu nok lykkes før eller siden.. (selvom nogen nok mente jeg var tosset). 

Så keep doing you hvad end det gør dig glad er det værd

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.