Hvilken job "bank" til nye job?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2022

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen

Jeg er socialpædagog, og har været det i snart 20 år, så det begynder da lige så stille og kunne mærkes. Både fysisk og psykisk, da jeg de sidste 8 år, har arbejdet  med udadreagerende borger.

Overvejer vuggestue, for at prøve noget helt nyt, men som stadig er indenfor mit fag, som jeg ellers elsker

Jeg ved ikke, hvor du bor. Men hvis du overvejer vuggestue er der virkelig mangel på arbejdskraft i Københavnsområdet. Så måske tjek der . Og det lyder dejligt du elsker dit fag. Så er det jo lige en som dig, der kan bruges.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2022

Kastanje

Begynd at pleje dit netværk. Invitere dig selv på kaffeaftaler hos relevante mennesker. 
Helt klart Jobindex!  De andre er sekundære.

Find virksomheder du er interesseret i og tilmeld dig jobagent hos dem, så du får link til åbne relevante stillinger.

Anmeld Citér

1. august 2022

Kastanje

Sørg for at din Linkedin profil spiller max. Man kan ikke søge job med dårlig Linkedin profil.

Anmeld Citér

1. august 2022

Anonym trådstarter

Seldomseen skriver:

Jeg ved ikke, hvor du bor. Men hvis du overvejer vuggestue er der virkelig mangel på arbejdskraft i Københavnsområdet. Så måske tjek der . Og det lyder dejligt du elsker dit fag. Så er det jo lige en som dig, der kan bruges.

Jeg bor lige i midten af midtjylland, "desværre" 

Jeg krydser finger for, at der bliver slået nogen spændende stillinger, når ferien slutter, men har også overvejet, at sende uopfordret, til steder jeg ved har et godt ry, som gode arbejdspladser 

Anmeld Citér

1. august 2022

Anonym trådstarter

Kastanje skriver:

Begynd at pleje dit netværk. Invitere dig selv på kaffeaftaler hos relevante mennesker. 
Helt klart Jobindex!  De andre er sekundære.

Find virksomheder du er interesseret i og tilmeld dig jobagent hos dem, så du får link til åbne relevante stillinger.

Jeg var faktisk slet ikke klar over, at man kunne tilmelde sig, på den måde. Det vil jeg da 100 procent gøre!!

Anmeld Citér

1. august 2022

Anonym trådstarter

Kastanje skriver:

Sørg for at din Linkedin profil spiller max. Man kan ikke søge job med dårlig Linkedin profil.

Ja det skal jeg have kigget på, at få gjort. Må indrømme, at jeg jo af gode grunde, ikke har gjort ret meget ud af den, da jeg har været ansat det samme sted, de sidste snart 8 år, så den halter helt sikkert, og trænger til en opdatering

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.