Hvilken job "bank" til nye job?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.234 visninger
15 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. juli 2022

Anonym trådstarter

Ja ved ikke lige hvordan jeg skulle formulere overskriften, så den gav bedst mening

Men det jeg mener er, hvilken job bank/database har i brugt/bruger, for at finde mulige jobopslag?

Pt kigger jeg på job net og ofir.dk, men må bare indrømme, at jeg ikke syntes, der er ret mange intrassanet jobopslag, derinde..

Jeg er i en fast stilling, som jeg endelig er glad for, men kan også mærke, at jeg er ved at køre død, I jobbet, og er begyndt, at overveje nye muligheder.

På forhånd tak, for evt forslag

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2022

Anonym

Anonym skriver:

Ja ved ikke lige hvordan jeg skulle formulere overskriften, så den gav bedst mening

Men det jeg mener er, hvilken job bank/database har i brugt/bruger, for at finde mulige jobopslag?

Pt kigger jeg på job net og ofir.dk, men må bare indrømme, at jeg ikke syntes, der er ret mange intrassanet jobopslag, derinde..

Jeg er i en fast stilling, som jeg endelig er glad for, men kan også mærke, at jeg er ved at køre død, I jobbet, og er begyndt, at overveje nye muligheder.

Jobindex.

Anmeld Citér

31. juli 2022

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Anonym skriver:

LinkedIn

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld Citér

31. juli 2022

2017morigen

Det kommer an på hvilke type stillinger du søger efter.

Jeg er sygeplejerske og er ikke kvalificeret til andet end basis stillinger, så jeg behøves ikke at gå længere end jobnet, fb grupper og evt tilmelde sig jobagenter på kommunernes og region sider.

Min mand har derimod en erhvervsuddannelse og har er der flest jobs via LinkedIn og netværk

Anmeld Citér

31. juli 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jobindex.

Takker. Den er jeg faktisk også på, hvad bare lige glemt at skrive den

Anmeld Citér

31. juli 2022

Anonym trådstarter

Chrizta skriver:

LinkedIn

Jeg er på Linkin, men har aldrig tænkt at det kunne bruges sådan. Må heller prøve at gøre mere i det der, for det er self rigtigt, at der er mange gode forbindelser

Anmeld Citér

31. juli 2022

Anonym trådstarter

2017morigen skriver:

Det kommer an på hvilke type stillinger du søger efter.

Jeg er sygeplejerske og er ikke kvalificeret til andet end basis stillinger, så jeg behøves ikke at gå længere end jobnet, fb grupper og evt tilmelde sig jobagenter på kommunernes og region sider.

Min mand har derimod en erhvervsuddannelse og har er der flest jobs via LinkedIn og netværk

Jeg er socialpædagog, og har været det i snart 20 år, så det begynder da lige så stille og kunne mærkes. Både fysisk og psykisk, da jeg de sidste 8 år, har arbejdet  med udadreagerende borger.

Overvejer vuggestue, for at prøve noget helt nyt, men som stadig er indenfor mit fag, som jeg ellers elsker

Anmeld Citér

31. juli 2022

Mamman

Profilbillede for Mamman

Jobindex den opsamler fra de fleste andre jobbaser eller hvad det hedder

Anmeld Citér

31. juli 2022

2017morigen

Anonym skriver:

Jeg er socialpædagog, og har været det i snart 20 år, så det begynder da lige så stille og kunne mærkes. Både fysisk og psykisk, da jeg de sidste 8 år, har arbejdet  med udadreagerende borger.

Overvejer vuggestue, for at prøve noget helt nyt, men som stadig er indenfor mit fag, som jeg ellers elsker

Har du overvejet SFO eller ungdomsskole? Det tænker jeg også er inde for dit fag og det er ikke så fysisk som en vuggestue ville være. 

Anmeld Citér

31. juli 2022

Anonym trådstarter

2017morigen skriver:

Har du overvejet SFO eller ungdomsskole? Det tænker jeg også er inde for dit fag og det er ikke så fysisk som en vuggestue ville være. 

I mine helt unge dage, arbejde jeg som medhjælper i en sfo og var endelig glad nok for det! Men kunne godt mærke at det ikke var sfo pædagog jeg ville være dengang.

Ungdomsskole har jeg slet ikke taget med i mine overvejelser, men måske jeg skulle tage det op til genovervejelse!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.