Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnoMor skriver: Den er ihverfald uden tvivl positiv. Så det ser da ud til at der er gevinst håber den bliver siddende
Den er ihverfald uden tvivl positiv. Så det ser da ud til at der er gevinst håber den bliver siddende
Det håber jeg virkelig også
Ja den er ret klart positiv. Men den der følelse "det kan ikke være sandt" - den sidder bare i en
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sje skriver: Det håber jeg virkelig også Ja den er ret klart positiv. Men den der følelse "det kan ikke være sandt" - den sidder bare i en
Det forstår jeg godt. Men ikke desto mindre. Så er det sandt
Den er uden tvivl positiv. Stort tillykke! Krydser for den lille spire bliver hængende
__anonym skriver: Den er uden tvivl positiv. Stort tillykke! Krydser for den lille spire bliver hængende
Tusind tak
HcG ligger på 81, så det er rigtig fint men sikke en tudemarie jeg er i dag
Sje skriver: Tusind tak HcG ligger på 81, så det er rigtig fint men sikke en tudemarie jeg er i dag
Forståeligt nok
Skak du følges med blodprøver og evt. scanninger?
__anonym skriver: Forståeligt nok Skak du følges med blodprøver og evt. scanninger?
Chancen er der bestemt.
Har forhøjet blodtryk (lang historik) og havde graviditetssukkersyge sidste gang. Så det vil ikke komme som et chok hvis jeg skal
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128