Hjælp med ægløsningstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår var der ægløsning?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.571 visninger
25 svar
8 synes godt om
26. juli 2022

Sje

Hej kvinder

Jeg er ret ny i det med ægløsningstest da jeg aldrig har kunne fange en positiv test pga. meget svingende cyklus. Af den grund endte vi i fertilitetsbehandling for nu 4 år siden.

Her slut sidste uge havde jeg tykt slim på papiret, og en ægløsningstest der ikke var positiv, men stregen var nem at se - dagen efter var stregen på næste test meget meget utydelig.

Igår var jeg ret øm i underlivet (mens-lignende smerter), jeg tænkte i går aftes at jeg lige ville prøve en ægløsningstest igen, og denne ser for mig ret positiv ud. Her til morgen prøvede jeg igen, og der er den mere utydelig.

Så nu står jeg og er reeeet forvirret.

Er det tykke slim ikke lig med ægløsning?

Men den test fra i går, er da også lig med ægløsning?

Jeg kan jo ikke have 2 - hvad skal jeg gå efter, testen eller slim? 

Øverste test er fra igår mandag aften, nederste er fra her til morgen tirsdag.

Håber der sidder nogen som har god erfaring med ægløsningstests, for jeg har på ingen måde.

På forhånd tak

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2022

Darling

Jeg har desværre ingen erfaring med æl slim da jeg aldrig selv har haft det. Men den øverste test vil jeg betegne som positiv eller så godt som

Anmeld Citér

26. juli 2022

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Den øverste test er positiv. Jeg har aldrig kunne se forskel på udflåd, så det er nok bare ikke sådan hos alle. Så I skal i gang i dag

Anmeld Citér

26. juli 2022

2021bebs

Jeg ville gå efter testen. Ægløsningsslim kan forekomme flere dage før selve ægløsningen 

Anmeld Citér

26. juli 2022

Dream

Jeg fik altid ægløsningsslim (sejt, gennemsigtigt som kunne trækkes mellem papiret i en streng) et par dage før positiv ægløsningstest. Stregen på testen skal være mindst lige så tydelig som kontrolstregen, gerne tydeligere før den kan betegnes som positiv. Evt. Kan du købe dem som viser en smiley,  så er du ikke i tvivl. 

Anmeld Citér

26. juli 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym

Den test fra i går er positiv eller i hvert fald tæt på. Det anbefales at teste efter kl. 10.00, og ikke på morgenurin med strimmelteste, da det ellers kan give et falsk resultatat. 

Slimet kan komme før, under og lige efter æl (gjorde det i hvert fald ved mig). Det er en indikator på, at kroppen er fertil. Fra positiv test til ægløsning sker, går der vidst mellem 12-48 timer ca. 

Nogle kan teste positiv i flere dage, andre kun i få timer. Men det er fra første positive test man skal gå ud fra. 

Al held og lykke. Krydser for, at der inden længe er en positiv g-test

Anmeld Citér

26. juli 2022

Sje

Darling skriver:

Jeg har desværre ingen erfaring med æl slim da jeg aldrig selv har haft det. Men den øverste test vil jeg betegne som positiv eller så godt som

Jeg har heller ikke den vilde erfaring. Har heller aldrig haft ømhed som denne gang. Det er lidt underligt

Anmeld Citér

26. juli 2022

Sje

Frederikke80 skriver:

Den øverste test er positiv. Jeg har aldrig kunne se forskel på udflåd, så det er nok bare ikke sådan hos alle. Så I skal i gang i dag

Vi må tage en tur mere i dag Haha..

Anmeld Citér

26. juli 2022

Sje

2021bebs skriver:

Jeg ville gå efter testen. Ægløsningsslim kan forekomme flere dage før selve ægløsningen 

Okay, tak for at oplyse mig om det. Jeg har nemlig ingen erfaring med det overhovedet. Googlede blot slim ved ægløsning, og så kom det frem med at det kom når der var ægløsning osv. Så blev forvirret.

Anmeld Citér

26. juli 2022

Sje

Dream skriver:

Jeg fik altid ægløsningsslim (sejt, gennemsigtigt som kunne trækkes mellem papiret i en streng) et par dage før positiv ægløsningstest. Stregen på testen skal være mindst lige så tydelig som kontrolstregen, gerne tydeligere før den kan betegnes som positiv. Evt. Kan du købe dem som viser en smiley,  så er du ikke i tvivl. 

Tak for svar

Vil du ikke mene at den test fra igår er positiv?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.