Gave til den kræsne mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2022

Mrs.

Kastanje skriver:

Lækre nye sko

Ja det ville da ihvertfald være noget han ikke forventede  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2022

IenFart

Profilbillede for IenFart

Hvis det med motorer og fart er en del af en hobby er der et blad/magasin eller lignende, hvor et abonnement ville gøre ham glad?

Anmeld Citér

20. juli 2022

Mrs.

IenFart skriver:

Hvis det med motorer og fart er en del af en hobby er der et blad/magasin eller lignende, hvor et abonnement ville gøre ham glad?

Han læser desværre ikke rigtig hvis han kan slippe.. har prøvet at købe blad til ham og bøger han ville synes om .. det er nok mere mig der kan lide det

Anmeld Citér

20. juli 2022

Babycrew

Hvis han har benzin i blodet, så vil jeg anbefale dig at tjekke Padborg park ud. De har nogle events i mitjet bilerne, som er rigtige racerbiler. Lover dig han kommer ud af bilen både svedig og med et kæmpe smil.

Anmeld Citér

20. juli 2022

IenFart

Profilbillede for IenFart
Mrs. skriver:

Han læser desværre ikke rigtig hvis han kan slippe.. har prøvet at købe blad til ham og bøger han ville synes om .. det er nok mere mig der kan lide det

Så er det selvfølgelig lidt svært. Jeg kom også til at tænke på en fælles tur for ham og dig til Le Mans næste år. Men det er måske ikke realistisk ift. børnene eller budget. Den kan du evt have som fodnote til en gang i fremtiden. Det kan være en ret fed oplevelse også for dem som ellers ikke er bil-interesserede. 

Anmeld Citér

20. juli 2022

Mrs.

IenFart skriver:

Så er det selvfølgelig lidt svært. Jeg kom også til at tænke på en fælles tur for ham og dig til Le Mans næste år. Men det er måske ikke realistisk ift. børnene eller budget. Den kan du evt have som fodnote til en gang i fremtiden. Det kan være en ret fed oplevelse også for dem som ellers ikke er bil-interesserede. 

Det ku være jeg skulle spare sammen til det! Vores store dreng vil nok også elske det

Anmeld Citér

20. juli 2022

Kastanje

Comwell spa ophold

Anmeld Citér

20. juli 2022

Kastanje

Stjerne opkaldt efter ham

Anmeld Citér

20. juli 2022

Mrs.

Kastanje skriver:

Stjerne opkaldt efter ham

Ej ja! Det kunne være sjovt! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.