Gave til den kræsne mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

817 visninger
18 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. juli 2022

Mrs.

Hej! 
min mand har fødselsdag i morgen, men er først hjemme om et par uger.. så har tid endnu til at få købt noget! 
Fra børnene får han et kaffe krus med en sød tekst fra børnene. 
jeg vil gerne give ham noget særligt fra mig også.. 

Han går kun i mærketøj, og ved der er et sæt han ønsker sig men synes bare tøj er så.. upersonligt, og noget han ofte før har fået. 
han har massere af ure, og smykker derudover går han ikke med. 

Så er lidt på bar bund.. hvad giver man manden der er kræsen og har alt? Og som siger “jeg elsker dig din idiot

alle ideer modtages med kys hånd! 
på forhånd tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2022

Kastanje

Jeg ville da købe tøjet  

Det er da netop personligt, da du husker han ønsker sig det og derfor bliver rigtig glad.

Anmeld Citér

19. juli 2022

KoFy

Hvad går han op i? Ellers er det en ret umulig opgave at hjælpe

Anmeld Citér

19. juli 2022

Mrs.

Kastanje skriver:

Jeg ville da købe tøjet  

Det er da netop personligt, da du husker han ønsker sig det og derfor bliver rigtig glad.

Jaaa men har købt de tøj sæt han ønskede sig de sidste gange han har fået gave.. og han ender med at købe det selv hvis han ikke får det - det er sådan en indforstået ting at selvfølgelig køber jeg det..

Anmeld Citér

19. juli 2022

Mrs.

KoFy skriver:

Hvad går han op i? Ellers er det en ret umulig opgave at hjælpe

Åh.. ja den er svær for det indebærer oftest noget med en motor og fart, eller noget han kan bygge om

Anmeld Citér

19. juli 2022

KoFy

Mrs. skriver:

Åh.. ja den er svær for det indebærer oftest noget med en motor og fart, eller noget han kan bygge om

Nu ved jeg ikke, hvad budgettet er, men der er masser af gavekorts-oplevelser, hvor man får lov til at køre diverse superbiler på bane etc.

Anmeld Citér

19. juli 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ
KoFy skriver:

Nu ved jeg ikke, hvad budgettet er, men der er masser af gavekorts-oplevelser, hvor man får lov til at køre diverse superbiler på bane etc.

Et weekend ophold

Anmeld Citér

19. juli 2022

AnoMor

Godt nok gave til min far. Men han er også manden der aldrig ønsker sig noget. Han fik 5 speciel øl og et speciel designet ølglas med hans navn på.

Anmeld Citér

19. juli 2022

Mrs.

Måske en kurv med noget Rom/whiskey og sådan et glas med navn og så en oplevelsesgave i  

rigtig mande kurv  

budgettet er Max 4000kr da vi også skal holde navngivningsfest snart og min pung græder ved tanken 

hvor kan man købe sådan nogen smarte glas med navn?

Anmeld Citér

19. juli 2022

Kastanje

Lækre nye sko

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.