Skyggestreger og utålmodighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2022

Anonym trådstarter

SJB skriver:

Det gik desværre ikke så godt. Fik en ok tydelig streg dagen efter skyggestregerne - dog tydeligst efter tid, men endte med af få min mens… skulle gerne have haft ægløsning igår, så nu er ventetiden endnu engang startet, og så nærmer ivf samtalen sig, det hjælper virkelig meget. Hvordan går det med dig?

Det er jeg ked af at høre. Jeg krydser fingre for dig denne gang. 

Jeg har været på Slagelse Sygehus og fået henvisning videre til fertilitetsklinikken som skal udrede nærmere for hvorfor jeg bliver ved med at miste. Så jeg venter på indkaldelse derfra. 

Jeg har lige haft ægløsning, noget tidligere i min cyklus end jeg plejer, så er spændt på om det kan blive til noget. Det kunne jo være at jeg var heldig at få en graviditet der bliver siddende. jeg synes i hvert fald at ventetiden til mere udredning og evt behandling er lang. Jeg er så utålmodig. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2022

SJB

Profilbillede for SJB
Anonym skriver:

Det er jeg ked af at høre. Jeg krydser fingre for dig denne gang. 

Jeg har været på Slagelse Sygehus og fået henvisning videre til fertilitetsklinikken som skal udrede nærmere for hvorfor jeg bliver ved med at miste. Så jeg venter på indkaldelse derfra. 

Jeg har lige haft ægløsning, noget tidligere i min cyklus end jeg plejer, så er spændt på om det kan blive til noget. Det kunne jo være at jeg var heldig at få en graviditet der bliver siddende. jeg synes i hvert fald at ventetiden til mere udredning og evt behandling er lang. Jeg er så utålmodig. 

Jeg krydser alt hvad jeg har for at det lykkedes En af mine veninder tog babyklister efter flere års kamp, og hun blev gravid første gang hun forsøgte med det, så det overvejer jeg altså For mig er det stadig en virkelig rar “trøst”, at vi kan blive ved at prøve at blive gravide, samme tid med at ventetiden til ivf bliver kortere og kortere…Det er lettere at se fremad når skuffelserne måned efter måned vælter ind..

Anmeld Citér

5. august 2022

Anonym trådstarter

Jeg krydser alt hvad jeg har for at det lykkedes En af mine veninder tog babyklister efter flere års kamp, og hun blev gravid første gang hun forsøgte med det, så det overvejer jeg altså For mig er det stadig en virkelig rar “trøst”, at vi kan blive ved at prøve at blive gravide, samme tid med at ventetiden til ivf bliver kortere og kortere…Det er lettere at se fremad når skuffelserne måned efter måned vælter ind..

Det er første gang jeg hører om babyklister, men har lige læst om det, og det virker da relativt ufarligt at forsøge sig med. Og det er ikke vanvittigt dyrt som nogle af de andre kosttilskud og lignende der findes på markedet. 

Men ja, det er møghårdt med skuffelserne gang på gang. Jeg ved ikke om jeg tør prøve at blive gravid efter denne cyklus, af frygt for at blive afvist til yderligere udredning. Men jeg ringer og taler med dem om det når jeg har fået en indkaldelse. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.