Skyggestreger og utålmodighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.655 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. juli 2022

Anonym trådstarter

Jeg er 3+5 i dag, har testet negativ på tidligtest hele ugen. Er ved at dø af utålmodighed. 

Ville så gerne være denne cyklus, da min gynækolog har udskrevet crinone som jeg skal starte på hvis jeg bliver gravid. Men det eneste jeg får er skyggestreger.. 

Og måske er det i virkeligheden fint, for jeg venter har en tid på Slagelse Sygehus i august, hvor jeg håber at de vil henvise mig til udredning for gentagne graviditetstab.. men jeg har hele tiden haft et håb om, at jeg bare lige blev gravid inden, at crinone virker, alt gik fint og det hele over overstået. 

Jeg ved ikke helt hvad jeg vil med denne tråd. Nok bare brokke mig. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2022

SJB

Profilbillede for SJB

Jeg har det på præcis samme måde! Jeg får skyggestreger på tidligtest - er 3+4, tester fra 3+0.. Er henvist til ivf og skal til samtale til oktober, det synes jeg faktisk hjælper på skuffelserne der vælter ind hver måned når man får sin mens.. Synes jeg har lettere ved at være optimistisk og prøve igen  

Anmeld Citér

16. juli 2022

SJB

Profilbillede for SJB

Må jeg se dine tests? 

Anmeld Citér

19. juli 2022

Anonym trådstarter

Har stadig ikke fået mens, selvom jeg burde være 4+2. 

Har ikke taget billede indenfor tid i dag.m, men har taget digital test som er negativ. 

Fik målt progesteron 3+1 som var fint højt, så bør altså have haft ægløsning der hvor jeg tænker. 

Anmeld Citér

19. juli 2022

Anonym trådstarter

SJB skriver:

Må jeg se dine tests? 

Billedet med to test, er fra i dag men efter at de er tørret ind. 

Billedet med en test er fra d. 15.7. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

19. juli 2022

Anonym trådstarter

SJB skriver:

Jeg har det på præcis samme måde! Jeg får skyggestreger på tidligtest - er 3+4, tester fra 3+0.. Er henvist til ivf og skal til samtale til oktober, det synes jeg faktisk hjælper på skuffelserne der vælter ind hver måned når man får sin mens.. Synes jeg har lettere ved at være optimistisk og prøve igen  

Jeg har det ligesådan. Jeg føler mig mere forberedt når jeg tester. 

Hvordan er det gået med dine test? 

Anmeld Citér

19. juli 2022

Darling

Hvis du ikke har testet for ægløsning, kan du i princippet være kortere henne end du selv tror. 

Det ligner lidt mine teste fra da min æl havde rykket sig med 4 dage, prøv at teste igen om 2 dage det ligner helt sikkert at der kan være noget på vej

Anmeld Citér

19. juli 2022

Anonym trådstarter

Darling skriver:

Hvis du ikke har testet for ægløsning, kan du i princippet være kortere henne end du selv tror. 

Det ligner lidt mine teste fra da min æl havde rykket sig med 4 dage, prøv at teste igen om 2 dage det ligner helt sikkert at der kan være noget på vej

Det er selvfølgelig en mulighed, jeg plejer dog at have en rigtig god fornemmelse. Jeg bruger temperatur til at følge med, men vi har samtidig fået en hundehvalp som ikke sover om natten, derfor kan jeg ikke regne så godt med den denne gang. 

Anmeld Citér

19. juli 2022

Anonym trådstarter

Nå, det ser ud til at min mens starter nu. Så jeg havde nok bare regnet et par dage forkert.

Anmeld Citér

3. august 2022

SJB

Profilbillede for SJB
Anonym skriver:

Jeg har det ligesådan. Jeg føler mig mere forberedt når jeg tester. 

Hvordan er det gået med dine test? 

Det gik desværre ikke så godt. Fik en ok tydelig streg dagen efter skyggestregerne - dog tydeligst efter tid, men endte med af få min mens… skulle gerne have haft ægløsning igår, så nu er ventetiden endnu engang startet, og så nærmer ivf samtalen sig, det hjælper virkelig meget. Hvordan går det med dig?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.