FrkT skriver:
Nu ved jeg jo ikke hvor overvægtig du er. Men er selv meget overvægtig, og min cyklus er altså nærmest på klokkeslettet præcis. Stort set altid på dag 14 jeg får ÆL og dag 25 jeg får mens. KAN enkelte gange få mens på enten dag 24 eller dag 26. Men mere end det afviger den aldrig. Sådan har det været i snart et halvt år. Før det havde jeg en rigtig uregelmæssig cyklus (svingede fra 21 dage til 27 dage), men så blev den pludselig vildt regelmæssig. Så jeg tror ikke helt på den med at det er overvægt der gør det, tror nærmere at man bare som person godt kan gå fra en uregelmæssig til en regelmæssig - eller omvendt som i dit tilfælde.
jeg er enig med FrkT, jeg er også overvægtig og har altid haft en helt præcis cyklus. selv min ægløsning falder altid mellem den 12. og 15. i måneden 
jeg tænker, at det måske har noget at gøre med at du stresser dig selv i forhold til projekt baby? kan det være en mulighed? jeg ved selv hvor fokuseret jeg kan blive, og det kan altså godt resulterer i en meget underlig cyklus for nogen.
men det er da møgtræls! måske skulle du alligevel komme til lægen og få taget et par blodprøver?
Anmeld