er jeg syg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2009

oo

FrkT skriver:

Nu ved jeg jo ikke hvor overvægtig du er. Men er selv meget overvægtig, og min cyklus er altså nærmest på klokkeslettet præcis. Stort set altid på dag 14 jeg får ÆL og dag 25 jeg får mens. KAN enkelte gange få mens på enten dag 24 eller dag 26. Men mere end det afviger den aldrig. Sådan har det været i snart et halvt år. Før det havde jeg en rigtig uregelmæssig cyklus (svingede fra 21 dage til 27 dage), men så blev den pludselig vildt regelmæssig. Så jeg tror ikke helt på den med at det er overvægt der gør det, tror nærmere at man bare som person godt kan gå fra en uregelmæssig til en regelmæssig - eller omvendt som i dit tilfælde.

jeg er enig med FrkT, jeg er også overvægtig og har altid haft en helt præcis cyklus. selv min ægløsning falder altid mellem den 12. og 15. i måneden

jeg tænker, at det måske har noget at gøre med at du stresser dig selv i forhold til projekt baby? kan det være en mulighed? jeg ved selv hvor fokuseret jeg kan blive, og det kan altså godt resulterer i en meget underlig cyklus for nogen.

men det er da møgtræls! måske skulle du alligevel komme til lægen og få taget et par blodprøver?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2009

mullesmith2

Tjuhl skriver:

jeg er enig med FrkT, jeg er også overvægtig og har altid haft en helt præcis cyklus. selv min ægløsning falder altid mellem den 12. og 15. i måneden

jeg tænker, at det måske har noget at gøre med at du stresser dig selv i forhold til projekt baby? kan det være en mulighed? jeg ved selv hvor fokuseret jeg kan blive, og det kan altså godt resulterer i en meget underlig cyklus for nogen.

men det er da møgtræls! måske skulle du alligevel komme til lægen og få taget et par blodprøver?

Vejer 104kg og er 167cm så er sådan rimelig stor... det bliver egentlig nok også hårdt at blive gravid med den vægt jeg allerede har. Men er meget robust bygget også men lige at tabe mig 20kg ville nok ik skade ;-) Jeg venter lidt og ser om ik min menstruation bliver mere regelmæssig. Ellers tager jeg til lægen og får det tjekket, det er nok det bedste. selvom hun sagde det var meget normalt at mens kunne være urregelmæssig indimellem eller helt springe en mens over.

Anmeld

1. november 2009

Alexis - i den virtuelle verden!

Hejsa

Jeg har selv haft store problemer med skiftene cykluslængde i år. Jeg er normalvægtig, og fejler umiddelbart ingenting. Jeg skulle gå næsten et år inden lægen ville sende mig videre.

Nu er jeg igang med at få taget nogle blodprøver via. min gyn. For at se hvordan mine hormoner opfører sig. Måske det var en ide for dig?

Knus.

Anmeld

1. november 2009

Ansemusen

Det er rigtigt at det kan være overvægt der gør menstruationen uregelmæssig og mindre hyppig. Men selvfølgelig ikke for alle. Jeg har selv ekstremt uregelmæssige menstruationer. Alt fra 6-9 uger. Jeg blev forholdsvis hurtigt gravid, så det kan lade sig gøre alligevel

Anmeld

1. november 2009

mullesmith2

Vågner op med vildt mange mens smerter, håber da så endelig mens kommer... Vil gå til lægen inden længe hvis ikke det bliver nogenlunde reggelmæssig igen, det var ikke engang regelmæssig da jeg var på p piller for 2mdr siden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.