Hvordan fortæller man kæresten man er gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2009

maria_wlt

Vores lille Tristan var på ingen måde plandlagt...så vi købte testen i føtex sammen og så tog jeg den...2 gange.. chok chok chok :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2009

Sabina & Simone

Jeg havde det på samme måde som dig... Ville også lave et eller andet specielt... Men men men... Min mand havde været ude og købe test til mig, fordi han var så nysgerrig... Og dem skulle jeg så prøve næste morgen, hvor han jo selvfølgelig var taget på arbejde...

Havde besluttet at hvis jeg var gravid, så ville jeg ned og købe et par små fodbold støvler... (vi går meget op i fodbold og selvfølgelig skal baby spille når tiden var)

Jeg tog jo så den her skide test og om ikke der var to streger... Gik total i panik... Rendte rundt i lejligheden og vidste ikke hvad ben jeg skulle stå på... Endte med at ringe til ham og stor vrælende sige til ham at han var nødt til at komme hjem, for han skulle være far... Hvorefter jeg ringede til vores bedste kammerat og skældte ham hæder og ære fra... Som om det var hans skyld...

Tror at uanset hvad, så kan man ikke rigtig planlægge noget, for man ved aldrig hvordan man reagere... Jeg havde i hvert fald ikke regnet med den reaktion fra mig selv, da jeg ellers tager tingene meget roligt... Bare ikke lige her... Hehe 

Anmeld

30. oktober 2009

dorthemus

Frederic's moar skriver:

Jeg valgte så at give min mand et chok......

Vi havde prøvet i 6 år uden held, så da jeg tog testen gik jeg i vild panik og glæde på samme tid. Tænk at nu skulle det være... Nå men valgte at holde masken, selvom det var svært...

Han smøre selv sin madpakke hver aften, så da han var faldet i søvn smutted jeg ud i køkkenet og putted en lyserød og en lyseblå sut - bundet sammen med en silkesnor, i hans madpakke. Hele hans arbejde gik i selvsving i 'med-glæde', da han til frokost åbned sin madpakke. Thi hi... Han ringed nok 50 gange den dag, for at være sikker på det ikke var en joke.

Den var sød

Anmeld

30. oktober 2009

frk andreasen

1gang. ringede jeg til ham.. han skulle lige bruge 10 min til at sluge den.. så ringede han tilbage og var vild glad.

2.gang testede vi sammen(den lagde desværre død i min mave i 5 uger)

3.gang. denne her gang testede vi sammen igen. og martin tog testen og jeg måtte først se da der var gået 3 min. så omfavnede han mig og sagde så lykkedes det sgu. Og sagde: jeg har sgu held i sprøjtenha ha det lød så komisk at jeg begyndte at tude..

kram tanja 19+5

Anmeld

30. oktober 2009

Joanna

Jeg var heller ikke så cool, som jeg havde håbet.

Vi havde drømt om barn længe - i hvert fald et par år, og var på venteliste til fertilitetsbehandling. Jeg har en meget lang og uregelmæssig cyklus, og havde ikke blødt længe, da vi nåede til sommeren 2004. Vi skulle giftes og tiden gik med løbetræning og sommer-sysler. Jeg følte mig efterhånden mere og mere oppustet og tung i det, som før menstruation og ville så gerne om den gad at komme INDEN mit bryllup - for det var ikke så fedt at være hormon-bombet og blødende på sin bryllupsdag. Jeg tog så en test - for at UDELUKKE graviditet - og det var torsdag morgen, hvor vi skulle giftes om lørdagen. Min mand lå i sengen og hørte morgenradio og jeg gloede på stregerne... og råbte "Er du vågen?! Kom lige!?".... søvnigt svarer den stakkels mand: "Jeg ligger lige og hører radio... " mig - med tiltagende panik i stemmen: "Jeg tror alligevel, du bliver nødt til at stå op!!" 

Og så løb jeg rundt om mig selv i små cirkler ... hvor vildt!! Hvor fuldstændigt langt ude vanvittigt vildt!! - 

Jeg var ved læge fredag morgen... som nåede frem til, at jeg mindst var 8 uger henne... lørdag var det en ekstra sprudlende og smilende brud, der holdt bryllupsfest med sin elskede... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.