Jeg havde det på samme måde som dig... Ville også lave et eller andet specielt... Men men men... Min mand havde været ude og købe test til mig, fordi han var så nysgerrig... Og dem skulle jeg så prøve næste morgen, hvor han jo selvfølgelig var taget på arbejde...
Havde besluttet at hvis jeg var gravid, så ville jeg ned og købe et par små fodbold støvler... (vi går meget op i fodbold og selvfølgelig skal baby spille når tiden var)
Jeg tog jo så den her skide test og om ikke der var to streger... Gik total i panik... Rendte rundt i lejligheden og vidste ikke hvad ben jeg skulle stå på... Endte med at ringe til ham og stor vrælende sige til ham at han var nødt til at komme hjem, for han skulle være far... Hvorefter jeg ringede til vores bedste kammerat og skældte ham hæder og ære fra... Som om det var hans skyld...
Tror at uanset hvad, så kan man ikke rigtig planlægge noget, for man ved aldrig hvordan man reagere... Jeg havde i hvert fald ikke regnet med den reaktion fra mig selv, da jeg ellers tager tingene meget roligt... Bare ikke lige her... Hehe
Anmeld