Hvordan fortæller man kæresten man er gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.958 visninger
14 svar
1 synes godt om
30. oktober 2009

mullesmith2

Hej jeg vil gerne høre om der er nogen af jer der har tænkt over hvordan i vil fortælle kæresten at i er gravide. Jeg har en plan om at det gerne må være på en lidt sjov måde ;-) Hm kom frit frem og fortæl hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

altså vi tog mere eller midnre testene sammen :0) forstået på den måde at han var hjemme og så gik jeg ud på badeværelset og ordnede det praktiske :0) og så gik jeg ind til ham i ventetiden, de der to minutter eller hvor meget det er :=) så vi så svaret sammen....

Anmeld

30. oktober 2009

Kaufie

Hmmm.... Min mand ved lige så godt så jeg hvornår jeg skal teste - så her kommer det ikke som den store overraskelse når det er.

Du kan jo fortælle ham, at han nu slipper for at have en pre-menstruel kæreste i 9 mdr+ - det vil sikkert vække glæde (indtil han finder ud af at gravide kvinder kan være 10 gange så "slemme" som pre-menstruelle....)

Anmeld

30. oktober 2009

Valle81

mullesmith2 skriver:

Hej jeg vil gerne høre om der er nogen af jer der har tænkt over hvordan i vil fortælle kæresten at i er gravide. Jeg har en plan om at det gerne må være på en lidt sjov måde ;-) Hm kom frit frem og fortæl hehe

He he,

Hjemme ved os var manden med:0)

Jeg tissede i en kop og så stod vi begge og stoppede den ned og ventede, og så var det med tårer, kram og kys at vi kunne konstatere at den var positiv:0)

Tror faktisk aldrig selv jeg ville ønske at vide det før ham:0)

Knus

Christina 20+4

Anmeld

30. oktober 2009

Nova's mor

mullesmith2 skriver:

Jeg havde også forskellige planer for hvordan det skulle gøres, meeen sådan blev det så ikke lige. Vi endte med at tage testen sammen, og han begyndt at græde da han så at der var to streger, så oplevelsen var fantastisk alligevel..

Så meget for planlægning..

Anmeld

30. oktober 2009

Henriette72

Jeg nåede ikk at teste før min mand vidste at jeg var gravid. Han kender mig SÅ godt at han slet ikk er i tvivl om det pga hormonerne allerede træder ind i min krop og kommer til udtryk næste inden jeg er gravid

Anmeld

30. oktober 2009

Diana...

Ha ha jeg ringet et sek. efter jeg havet taget testen og sagde jeg gravid og han sagde fedt kanon jeg hjemme om lidt griner TOTAL ROMANTISK ha ha.

Anmeld

30. oktober 2009

dorthemus

Jeg havde engang planer om, at jeg ville få trykt en t-shirt hvor der stod "Hey Daddy" og så forære kæresten den...syntes det kunne være så sjovt og forestillede mig hans udtryk

Sådan blev det ikke: jeg er blevet gravid med donorsæd og skal være alene med barnet...ja sådan kan tingene nogle gange ændre sig

Anmeld

30. oktober 2009

Jeamou

Jeg går ud fra at barnet er ønsket og planlagt? Så lad ham være med til at se de to magiske streger dukke frem!

Synet af min kæreste, da han så stregerne, var det hele værd!

Anmeld

30. oktober 2009

Mor til Frederic og Freya

Jeg valgte så at give min mand et chok......

Vi havde prøvet i 6 år uden held, så da jeg tog testen gik jeg i vild panik og glæde på samme tid. Tænk at nu skulle det være... Nå men valgte at holde masken, selvom det var svært...

Han smøre selv sin madpakke hver aften, så da han var faldet i søvn smutted jeg ud i køkkenet og putted en lyserød og en lyseblå sut - bundet sammen med en silkesnor, i hans madpakke. Hele hans arbejde gik i selvsving i 'med-glæde', da han til frokost åbned sin madpakke. Thi hi... Han ringed nok 50 gange den dag, for at være sikker på det ikke var en joke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.