Til jer der bor i lejlighed med børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2022

Anonym

Vi bor øverst og gør virkelig, hvad vi kan for at vores underbo ikke vågner kl. 6 om morgenen ved at barn, der løber rundt. Det tænker jeg da er almindelig hensyntagen. Uanset om man bor i lejlighed eller hus. Man kunne så ønske at andre i ejendommen havde det på samme måde og ikke råbte til kl. 4 om morgenen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2022

Hanspige

Anonym skriver:

Vi bor øverst og gør virkelig, hvad vi kan for at vores underbo ikke vågner kl. 6 om morgenen ved at barn, der løber rundt. Det tænker jeg da er almindelig hensyntagen. Uanset om man bor i lejlighed eller hus. Man kunne så ønske at andre i ejendommen havde det på samme måde og ikke råbte til kl. 4 om morgenen

Jeg bor i hus. Nej den slags hensyn tager vi ikke. Det er der ingen grund til.. løb lige så tosset du vil. Det genere ikke nogen. 

Anmeld Citér

23. juni 2022

Baremigselv

Jeg syntes at hun lyder snerpet. Så jeg ville state med at lade som ingenting. 

Hvis du har mod på det, så snak med hende. Måske i prøve at begrænse larmen om morgen... Eller hvornår hun er mest generet af jer.  Måske er der noget særligt legetøj som skal pakkes væk. Jeg ville I hvert fald lade som om at jeg prøver at tage hensyn, evt tale hende lidt efter munden. 

Jeg ville dog ikke tysse på mine børn mellem 9-19, medmindre jeg selv synes at det bliver for meget. De skal jo også være der. I kan jo også høre og lugte hende. Sådan er jo at bo i lejlighed.

Hvis hun klager igen, ville jeg begynde at klage over kattelugt, og evt larm. 

Anmeld Citér

23. juni 2022

Anonym

Anonym skriver:

Mine to børn og jeg, bor i en lejlighed på 1 sal, vi har boet her lidt over 1 år.

Den mindste er 3 år, og han prøver grænser af pt, og når noget går ham imod bliver der råbt og skreget, jeg italesætter hans følelser som feks; kan godt se du er vred lige nu, mor er her når du er klar, det er som regl hurtigt overstået, storebror synes jeg er for blødog selvfølgelig bliver der leget og løbet rundt her, som jo nok kan høres.

Sagen er den, at min overbo har klaget over støj fra os, hvad gør jeg? Jeg kan jo bestemt os høre hende, og lugte hendes katte i hele opgangen, men klager da ikke

Jeg hæfter mig ved at du skriver din storebror synes du er for blød. Altså man kan jo godt som forældre være så blød at ser ikke bliver sat rammer nok. Jeg ville ikke selv accepterer scener jævnligt men tage barnet væk. Jeg ville decideret gå ud af lejligheden som konsekvens med ham.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.