Bubber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2009

Barbamama

DianaMoar skriver:

Ja lige præcis det burde slet ikke være noget man har behov for så brude man sgu enten snakke med en prof eller gå til noget boksning el hvad ved jeg for at komme af med sine agrationer (staves).

ja det ville jeg jo også mene. Jeg har selv gået til kampsport og synes det er sjovt at slås for SJOV!!! Det skal ikke gøre ondt på den anden og hvis man har haft en dårlig dag ja så er det da fedt at få moslet nogle kræfter af, men jeg har da ikke lyst til at skade andre uanset hvor sur jeg bliver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2009

Diana...

michella80 skriver:

ja det ville jeg jo også mene. Jeg har selv gået til kampsport og synes det er sjovt at slås for SJOV!!! Det skal ikke gøre ondt på den anden og hvis man har haft en dårlig dag ja så er det da fedt at få moslet nogle kræfter af, men jeg har da ikke lyst til at skade andre uanset hvor sur jeg bliver

Nemlig.

Anmeld

30. oktober 2009

Bondepigen

michella80 skriver:

Ja det sagde min kæreste også men det er da et klamt behov at have synes jeg. Så kan man sgu da tæske en sandsæk i stedet for.

Enig... Man kan da godt blive lidt bekymret, når de i det hele taget har den trang....

Anmeld

30. oktober 2009

Rasmine

For at snakke om noget helt andet, så kunne jeg faktisk godt knalde Bubber!

(Troede lige det var det tråden handlede om, da jeg så overskriften)

Anmeld

30. oktober 2009

MoarViborg

Mebach skriver:

Ad ad!! Så hellere BS da.. Bubber er SÅ ulækset

Anmeld

30. oktober 2009

Joan ( Smallie )

Mebach skriver:

Men fed humor.

Bubber er bare for meget en vatpik det er helt vildt

Anmeld

30. oktober 2009

Rasmine

MoarViborg skriver:

Ad ad!! Så hellere BS da.. Bubber er SÅ ulækset

Hell no, han er da pisse hot, en mega frækkert!

Pisse charmerende, det er da det han er!!!

BUBBER, I LOVE YOU!!!!!!!!!

Anmeld

30. oktober 2009

Karo

Fra jeg var 10 år og frem til jeg blev 16 gik jeg til taekwondo. Jeg ikke bar gik til det men jeg kæmpede også, og jeg syndes faktisk det var sjovt.

Når det så er sagt så er der stor forskel på at gå til en kampsport hvor man er pakket ind og beskyttet og der iøvrigt er regler for hvad man må og ikke må end ulitimat fighting som er det stik modsatte. Jeg ved ikke hvad der får folk til at syndes at denne form for "sport" er sjov. Man bliver jo godt og grundig gennembanket og så ser det ret sygt ud når de står der efterfølgende og smiler over hele hovedet med blod løbende fra munden

Syndes lige som mange af jer at det er en god ting at dette forgår under kontrolede fohold, men jeg vilhelt klart ikke være at finde blandt publikum næste gang.

Anmeld

30. oktober 2009

Barbamama

Joan ( Smallie ) skriver:

Men fed humor.

Bubber er bare for meget en vatpik det er helt vildt

Jeg synes han er helt fantastisk på den måde at han tør sige hvad han mener. Han prøver aldrig på at være macho. Hvis han ikke tør siger han det. Og så synes jeg han har nogle gode sunde holdninger til diverse ting

Anmeld

30. oktober 2009

Barbamama

Karo skriver:

Fra jeg var 10 år og frem til jeg blev 16 gik jeg til taekwondo. Jeg ikke bar gik til det men jeg kæmpede også, og jeg syndes faktisk det var sjovt.

Når det så er sagt så er der stor forskel på at gå til en kampsport hvor man er pakket ind og beskyttet og der iøvrigt er regler for hvad man må og ikke må end ulitimat fighting som er det stik modsatte. Jeg ved ikke hvad der får folk til at syndes at denne form for "sport" er sjov. Man bliver jo godt og grundig gennembanket og så ser det ret sygt ud når de står der efterfølgende og smiler over hele hovedet med blod løbende fra munden

Syndes lige som mange af jer at det er en god ting at dette forgår under kontrolede fohold, men jeg vilhelt klart ikke være at finde blandt publikum næste gang.

Fedt du har gået til taekwondo. Elsker den sport!!!! Ja det er vildt underligt der ikke er nogen regler eller noget. Det gælder bare om at smadre hinanden mest muligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.