Bubber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.406 visninger
22 svar
0 synes godt om
30. oktober 2009

Barbamama

Ej det kan godt være der er nogen der synes jeg er DYBT underlig nu (og det er bare helt fint) men var der nogen der så det program  med Bubber i går og Ultimate Fighting? Det var SÅ klamt og jeg synes simpelthen de mennesker der dyrker den form for kampsport er stjernepsykopatiske!!!!  Ham den ene var pædagog til daglig og havde en kæreste og en lille pige på 2,5 år. Og så smadrede han ellers andre mænd til plukfisk i fritiden. Det var SÅ ULÆKKERT at se på. Han gav dem knæ i hovedet og i ryggen, i ribbenene. Lå de ned sparkede han på dem. Jeg syntes bare det var VILDT ubehageligt. Hvad fanden er det for en "sport " og ja anførselstegnene er markerede for jeg synes ikke man kan kalde det en sport. Det er VOLD i min verden uanset om det foregår i en arena eller ej. Puha.... Hvis I synes det er mig der er sindssyg skal I være velkomne til at fortælle mig det, men jeg synes bare det er noget af det mest væmmelige jeg har set.... Puhaaa....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

hvis denne holdning gør dig sindssyg, så er jeg det også! jeg synes det var stjerneunderligt, at ham fyren kunne være SÅ rolig og normal og så ellers gå amok til de der kampe? jeg bryder mig ikke om dette fænomen, denne såkaldte "sport"...

Anmeld

30. oktober 2009

mullesmith2

Så er det godt det er frivilligt at gå til det, Men jeg syntes da det er helt fint de tæsker hinanden under kontrollerede forhold og får udlevet de lyster istedet for det sker på uskyldige mennekser på gaden. Så jeg har ik noget problem med det så længe det er af fri vilje og lyst man gør det. ;-)

Anmeld

30. oktober 2009

Barbamama

ka-ri-na skriver:

hvis denne holdning gør dig sindssyg, så er jeg det også! jeg synes det var stjerneunderligt, at ham fyren kunne være SÅ rolig og normal og så ellers gå amok til de der kampe? jeg bryder mig ikke om dette fænomen, denne såkaldte "sport"...

TAK!!!! Syntes det var SÅ klamt!!!! Dr Jekyll & Mr Hyde.... Puha... Jeg kunne ikke leve sammen med ham. Hvad er det også lige for et signal man sender til sine børn?????

Anmeld

30. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

TAK!!!! Syntes det var SÅ klamt!!!! Dr Jekyll & Mr Hyde.... Puha... Jeg kunne ikke leve sammen med ham. Hvad er det også lige for et signal man sender til sine børn?????

meget ubehageligt!

Anmeld

30. oktober 2009

Barbamama

mullesmith2 skriver:

Så er det godt det er frivilligt at gå til det, Men jeg syntes da det er helt fint de tæsker hinanden under kontrollerede forhold og får udlevet de lyster istedet for det sker på uskyldige mennekser på gaden. Så jeg har ik noget problem med det så længe det er af fri vilje og lyst man gør det. ;-)

Ja det sagde min kæreste også men det er da et klamt behov at have synes jeg. Så kan man sgu da tæske en sandsæk i stedet for.

Anmeld

30. oktober 2009

Diana...

Jeg så ikke lige programmet men det har jeg da aldrig hørt om før og det lyder totalt sygt i min verden, dybt mærkeligt tænk at det kaldes sport.

Anmeld

30. oktober 2009

Barbamama

DianaMoar skriver:

Jeg så ikke lige programmet men det har jeg da aldrig hørt om før og det lyder totalt sygt i min verden, dybt mærkeligt tænk at det kaldes sport.

ja sådan har jeg det også og jeg kunne heller ikke forholde mig til alle de mennesker der så sad og heppede med og KØRTE en stemning op. Vildt spooky at de sidder og synes det er fedt at se en der bare bliver SMADRET

Anmeld

30. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

mullesmith2 skriver:

det vil jeg da give dig ret i :0) de skal da have lov at slås i det der bur.... men derfor synes jeg stadig det er en skræmmende "sport".... ikke desto mindre så bryder jeg mig bare ikke om tanken, at der er "kampmaskiner" som render rundt

Anmeld

30. oktober 2009

Diana...

michella80 skriver:

Ja det sagde min kæreste også men det er da et klamt behov at have synes jeg. Så kan man sgu da tæske en sandsæk i stedet for.

Ja lige præcis det burde slet ikke være noget man har behov for så brude man sgu enten snakke med en prof eller gå til noget boksning el hvad ved jeg for at komme af med sine agrationer (staves).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.