Svar på jobsamtale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2022

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

noget nyt?

Nej, men klokken er heller ikke så mange, så hun skal lige have chancen for at møde ind, tænker jeg, hehe. Men tak fordi du spørger

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2022

Hanspige

Håber du får det

Anmeld Citér

17. juni 2022

Anonym trådstarter

Jeg fik desværre ikke jobbet. Jeg troede jeg ville være mere skuffet, men hun var så sød og gav virkelig brugbar feedback, som mest af alt bestod af en masse personlig ros og anerkendelse (blev slået af en med mere erfaring, sådan er det jo ofte). Så det betyder, at jeg faktisk har det super godt med mig selv efter den telefonsamtale. Hun ville enormt gerne have lov at gemme min ansøgning, til hvis der kom ledige stillinger den næste tid, så må de nemlig tage kontakt uden at slå stillingen op. Og ellers håbede hun, at jeg ville søge hos dem, hvis det først er længere ude i fremtiden, de får et ledigt job, for de havde sådan et godt indtryk. Det er da fedt at gå på weekend med! 

Anmeld Citér

17. juni 2022

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Jeg fik desværre ikke jobbet. Jeg troede jeg ville være mere skuffet, men hun var så sød og gav virkelig brugbar feedback, som mest af alt bestod af en masse personlig ros og anerkendelse (blev slået af en med mere erfaring, sådan er det jo ofte). Så det betyder, at jeg faktisk har det super godt med mig selv efter den telefonsamtale. Hun ville enormt gerne have lov at gemme min ansøgning, til hvis der kom ledige stillinger den næste tid, så må de nemlig tage kontakt uden at slå stillingen op. Og ellers håbede hun, at jeg ville søge hos dem, hvis det først er længere ude i fremtiden, de får et ledigt job, for de havde sådan et godt indtryk. Det er da fedt at gå på weekend med! 

Fedt at det trods afslag var en positiv oplevelse :)

det er netop sådan det skal føles bagefter :)

ja den med mere erfaring er svær at kæmpe imod...

tusind tak for din opdatering :)

pøj pøj fremover :)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.