Jeg er ved at gå i spåner. Jeg har inderst inde accepteret, at jeg ikke får jobbet, men shit uvisheden er svær. Jeg har været til samtale tirsdag på en stilling, hvor de søger en fast og to vikarer. Jeg har søgt den faste, da jeg allerede sidder i fast stilling (og med børn, inflation osv. Tør jeg ikke have is i maven og gå fra jobsikkerhed til usikkerhed).
De skulle også afholde samtaler onsdag. Lederen sagde først "Jeg kontakter dig senest fredag. Eller nej, jeg kontakter dig først fredag".
Det er selvfølgelig kun torsdag. Men i min logik tænker jeg, at man ringer til de kandidater man har valgt hurtigst muligt, og så venter man måske med de andre kandidater til et par dage senere, fordi så har man nogle backups hvis dem, man tilbyder jobbet, vælger at sige nej tak.
Det er i det offentlige. Jeg synes kemien var god, de roste mig meget for både svar og spørgsmål, men tænker den kan falde på manglende erfaring.
Hvad tænker i? Tyder det på, at løbet er kørt, når jeg ikke har hørt noget allerede? Hvad er jeres erfaring?
Hilsen den opgivende, som synes det er drømmejobbet, og som bare ikke vil tilbage til nuværende job..
Anmeld
Citér