Joan ( Smallie ) skriver:
Han er fra juli 07 og han er begyndt at tisse igennem om natten . Han vågner ved han er helt våd og så bliver han rigtig ked af. Idag var det ved 5 tiden og det er da træls for både ham og mig at vi lige skal det tidligere op fordii han er våd og kold.
Jeg har prøvet forskellig mærker men der er ikke noget der her virket endnu. Han er oppe i den der hedder op til 25 kg. Har prøvet nogen der hedder 20 og op efter men de er for stor til ham og så er det bukse bleer og de er ikke ret gode til ham.
Er der nogen af jeg er har nogen gode ideer til hvad jeg kan prøve.
Gode råd modtages med kyshånd
Joan som har været alt for tidlig oppe idag
Min søn er fra august 2007 og han tisser osse altid igennem. Det var især slemt i sommers, hvor han drak rigtig meget pga varmen.
Han kommer i seng kl 19 og sover normalt til kl 6-7 stykker. Han vågnede osse ofte ved 5-tiden og var våd over det hele - jeg kunne så ikke få ham til at sove igen, for så vågnede han helt.
Vi begyndte at skifte hans ble inden vi gik i seng, omkring kl 22-23 stykker. Det gør vi stadig. Han sover alt i mens vi skifter ham, så der er ingen problemer.
Det har virket og problemet er løst, nu kan han sagtens holde sig tør. Vi bruger de buksebleer fra Lidl, der er kun 18 i en pakke..mener de hedder 16+. De er de eneste han kan holde sig tøre i 
Lone
Anmeld