Hjælp min dreng tisser igennem om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Joan ( Smallie ) skriver:

Han er fra juli 07 og han er begyndt at tisse igennem om natten . Han vågner ved han er helt våd og så bliver han rigtig ked af. Idag var det ved 5 tiden og det er da træls for både ham og mig at vi lige skal det tidligere op fordii han er våd og kold.

Jeg har prøvet forskellig mærker men der er ikke noget der her virket endnu. Han er oppe i den der hedder op til 25 kg. Har prøvet nogen der hedder 20 og op efter men de er for stor til ham og så er det bukse bleer og de er ikke ret gode til ham.

Er der nogen af jeg er har nogen gode ideer til hvad jeg kan prøve.

Gode råd modtages med kyshånd

Joan som har været alt for tidlig oppe idag

Jeg har hørt flere med drenge der har det problem, med de tisser igennem om natten. Og det er synd både for ham og dig.

Det jeg læste mig frem til var at tissemanden drejede lidt ud til siden og derfor tisser de nærmeste op ad. Og når de så er større og vender sig i senge, om på siden og sådan så er det det går galt.

Det jeg så kunne læse var at hvis man sætter snipperne skrå ned af, så kan de lukkes mere og derved kan man undgå de tisser igennem. Jeg ved jo altså ikke om det virker på alle, men det har hjulpet på Malucca, som oså tissede igennem da hun begyndt at vende sig om på siden for at sove.

Håber du finder en løsning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2009

Joan ( Smallie )

malucca09 skriver:

Jeg har hørt flere med drenge der har det problem, med de tisser igennem om natten. Og det er synd både for ham og dig.

Det jeg læste mig frem til var at tissemanden drejede lidt ud til siden og derfor tisser de nærmeste op ad. Og når de så er større og vender sig i senge, om på siden og sådan så er det det går galt.

Det jeg så kunne læse var at hvis man sætter snipperne skrå ned af, så kan de lukkes mere og derved kan man undgå de tisser igennem. Jeg ved jo altså ikke om det virker på alle, men det har hjulpet på Malucca, som oså tissede igennem da hun begyndt at vende sig om på siden for at sove.

Håber du finder en løsning.

Indrømmet forstod ikke ret meget af det du skrev

Men det går galt når han ligger på maven og med hans ben ind under sig. Så vil det jo løbe op ad og så er det jo ligemeget om tisse trolden vender ned af..

Joan

Anmeld

30. oktober 2009

lunde

bare husk, at det er DIG der bestemmer og ikke ham...   

jeg har ALTID brugt libero...  har aldrig haft problemer.   

Anmeld

30. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Indrømmet forstod ikke ret meget af det du skrev

Men det går galt når han ligger på maven og med hans ben ind under sig. Så vil det jo løbe op ad og så er det jo ligemeget om tisse trolden vender ned af..

Joan

hhmmm jeg leder lige videre for gode ideer

Bare glem det jeg skrev, det er slet ikke vigtigt eftersom det er på maven problemet opstår.

Forøvrigt gider du så ikke sende mig et foto af jere autostol?

: ) Trine

Anmeld

30. oktober 2009

Joan ( Smallie )

malucca09 skriver:

hhmmm jeg leder lige videre for gode ideer

Bare glem det jeg skrev, det er slet ikke vigtigt eftersom det er på maven problemet opstår.

Forøvrigt gider du så ikke sende mig et foto af jere autostol?

: ) Trine

Her er den og der sidder jo så en base ude i bilen som jeg bare sætter den i. Og der er puder du kan sidde i den når hun ikke er så stor og så tage ud efterhånden som hun bliver større og der er mange muligheder skulle jeg lige hilse at sige

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. oktober 2009

lonemus

Han er fra juli 07 og han er begyndt at tisse igennem om natten . Han vågner ved han er helt våd og så bliver han rigtig ked af. Idag var det ved 5 tiden og det er da træls for både ham og mig at vi lige skal det tidligere op fordii han er våd og kold.

Jeg har prøvet forskellig mærker men der er ikke noget der her virket endnu. Han er oppe i den der hedder op til 25 kg. Har prøvet nogen der hedder 20 og op efter men de er for stor til ham og så er det bukse bleer og de er ikke ret gode til ham.

Er der nogen af jeg er har nogen gode ideer til hvad jeg kan prøve.

Gode råd modtages med kyshånd

Joan som har været alt for tidlig oppe idag

Min søn er fra august 2007 og han tisser osse altid igennem. Det var især slemt i sommers, hvor han drak rigtig meget pga varmen.

Han kommer i seng kl 19 og sover normalt til kl 6-7 stykker. Han vågnede osse ofte ved 5-tiden og var våd over det hele - jeg kunne så ikke få ham til at sove igen, for så vågnede han helt.

Vi begyndte at skifte hans ble inden vi gik i seng, omkring kl 22-23 stykker. Det gør vi stadig. Han sover alt i mens vi skifter ham, så der er ingen problemer.

Det har virket og problemet er løst, nu kan han sagtens holde sig tør. Vi bruger de buksebleer fra Lidl, der er kun 18 i en pakke..mener de hedder 16+. De er de eneste han kan holde sig tøre i

Lone

Anmeld

30. oktober 2009

Joan ( Smallie )

lonemus skriver:

Min søn er fra august 2007 og han tisser osse altid igennem. Det var især slemt i sommers, hvor han drak rigtig meget pga varmen.

Han kommer i seng kl 19 og sover normalt til kl 6-7 stykker. Han vågnede osse ofte ved 5-tiden og var våd over det hele - jeg kunne så ikke få ham til at sove igen, for så vågnede han helt.

Vi begyndte at skifte hans ble inden vi gik i seng, omkring kl 22-23 stykker. Det gør vi stadig. Han sover alt i mens vi skifter ham, så der er ingen problemer.

Det har virket og problemet er løst, nu kan han sagtens holde sig tør. Vi bruger de buksebleer fra Lidl, der er kun 18 i en pakke..mener de hedder 16+. De er de eneste han kan holde sig tøre i

Lone

Jo men det er det hvis jeg vil skifte ham når jeg går i seng så vågner han helt og så får jeg ham ikke til at sove igen. Og så ender det også bare med han vækker lille søster og det gider jeg ikke rigtig.

Vi bruger de bleer der går op til 25 kg og så har libero nogen bleer der går fra 20 kg og op efter men det er bukse bleer og de er alt for stor til ham. Har også prøvet dem du snakker om men det virket bare slet ikke.

Men tak for rådet.

Anmeld

31. oktober 2009

mor83'

Hej prøv at giv ham 2 bleer på. Det gør min tante med hendes søn, og det hjælper.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.