Hjælp min dreng tisser igennem om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.261 visninger
17 svar
1 synes godt om
30. oktober 2009

Joan ( Smallie )

Han er fra juli 07 og han er begyndt at tisse igennem om natten . Han vågner ved han er helt våd og så bliver han rigtig ked af. Idag var det ved 5 tiden og det er da træls for både ham og mig at vi lige skal det tidligere op fordii han er våd og kold.

Jeg har prøvet forskellig mærker men der er ikke noget der her virket endnu. Han er oppe i den der hedder op til 25 kg. Har prøvet nogen der hedder 20 og op efter men de er for stor til ham og så er det bukse bleer og de er ikke ret gode til ham.

Er der nogen af jeg er har nogen gode ideer til hvad jeg kan prøve.

Gode råd modtages med kyshånd

Joan som har været alt for tidlig oppe idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

hvor mange timer har han bleen på?

Anmeld

30. oktober 2009

Joan ( Smallie )

ka-ri-na skriver:

hvor mange timer har han bleen på?

Ja fra 18.30 til han jo så kommer ind ved 5 tiden og hvis ikke så til han nomalt vågner ved 7 tiden.

Anmeld

30. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

det er også rigtig mange timer :0) jeg ville foreslå at i lige skifter den når i selv går i seng, afhængig af hvor sent det er :0)

har du forøvrigt prøvet de der Drynites eller hvad de hedder?

Anmeld

30. oktober 2009

Joan ( Smallie )

det er også rigtig mange timer :0) jeg ville foreslå at i lige skifter den når i selv går i seng, afhængig af hvor sent det er :0)

har du forøvrigt prøvet de der Drynites eller hvad de hedder?

Vil det sige du mener jeg skal vække min søn på 2 år for at skifte ham når jeg går i seng kl 22? For jeg tror bestemt ikke han er nem at få til at sove igen så. Og ja det er rigtig mange timer men han sover jo så længe.

Nej jeg har ikke prøvet dfe bleer du snakker om. Jeg har set hvad de forskellig butikker har og har ikke fundet noget der passer endnu.

Anmeld

30. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

Joan ( Smallie ) skriver:

Vil det sige du mener jeg skal vække min søn på 2 år for at skifte ham når jeg går i seng kl 22?

For jeg tror bestemt ikke han er nem at få til at sove igen så. Nej jeg har ikke prøvet dfe bleer du snakker om. Jeg har set hvad de forskellig butikker har og har ikke fundet noget der passer endnu.

det er sådan nogle sove bleer som man bruger til større børn der ikke bruger ble :0) men som de får på om natten... kan ikke huske hvad kg de går fra...... der er ikke så mange i en pakke....

nej du skal ikke vække ham... jeg gør det med Nikoline nogen gange.... hun sover bare mens jeg skifter den, i soveværelset med lyset slukket osv...

Anmeld

30. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

her er linket, jeg kan se man kan få en gratis prøve på et eller andet

http://www.drynites.com/dk/

Anmeld

30. oktober 2009

Joan ( Smallie )

ka-ri-na skriver:

det er sådan nogle sove bleer som man bruger til større børn der ikke bruger ble :0) men som de får på om natten... kan ikke huske hvad kg de går fra...... der er ikke så mange i en pakke....

nej du skal ikke vække ham... jeg gør det med Nikoline nogen gange.... hun sover bare mens jeg skifter den, i soveværelset med lyset slukket osv...

Ja han vil ikke bare sove fra et ble skift man skal jo have det hele med.

Jo har været ved at kigge på de bleer men de går fra 4 år og op efter og de er bare alt for store til ham. Har prøvet at købe nogen libero der går fra 20 kg og op efter men det er bukse bleer og de er altså for stor til ham. Ham vejer jo under 15 kg.

Anmeld

30. oktober 2009

Kaufie

Jeg tror mere I skal prøve at begrænse hans væskeindtag om aftenen. Som du selv skrev drikker han sig mæt, men det er jo heller ikke rart at føle man tørster sit barn. Men mon ikke det bare er en vanesag - at han får opfyldt sit væskebhov FØR aftensmaden, så han kan nå at få tisset af før putning?

Anmeld

30. oktober 2009

Joan ( Smallie )

Kaufie skriver:

Jeg tror mere I skal prøve at begrænse hans væskeindtag om aftenen. Som du selv skrev drikker han sig mæt, men det er jo heller ikke rart at føle man tørster sit barn. Men mon ikke det bare er en vanesag - at han får opfyldt sit væskebhov FØR aftensmaden, så han kan nå at få tisset af før putning?

Ja kan godt være jeg skal sætte vand på bordet ii stedet for mælk for han elsker mælk kan da godt være det kan gøre det så.

Tror bare han bliver temlig sur men det må vi jo tage derfra så.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.