-Ja som spørgsmålet lyder: hvordan kommer man til at holde af campinglivet?
Min mand har købt en campingvogn, selvfølgelig vidste jeg det godt.
Men det interesserer mig ikke en dyt. Jeg tror manden havde håbet det blev vores frirum sammen med sønnike, og de 2 hygger når de er på campingpladsen, men jeg nærmest hader det, og ofte bliver jeg hjemme, når de tager derud.
Nu er jeg dog blevet træt/ked af af at sidde alene hjemme hver weekend, når de tager afsted, men det er en pine for mig at sidde på campingpladsen. Jeg får en indre uro og jeg gider ikke alle de mennesker der er der. Jeg får stress af at sidde derude, da jeg hele tiden tænker på alle de ting jeg burde nå derhjemme, og jeg kan slet ikke finde ro derude. Jeg syntes det faktum at man skal et stykke væk for at komme i bad og på toilet, slet ikke tiltaler mig. Jeg føler mig konstant beskidt når vi er der, og det hjælper ikke at gå i bad.
Min mand mener jeg ligner mig far på det punkt med, ikke at ville nogle steder, men det er ikke korrekt. Foreslog han vi skulle i et sommerland ville jeg gerne. Men jeg føler virkelig jeg spilder mit liv ved at sidde på campingpladsen.
Hvis jeg skal være ærlig, mener jeg den campingvogn har splittet vores familie ad og det har jeg sagt til min mand, men han vil ikke af med den, fordi han mener jeg er stædig og ikke prøver nok.
Jeg kan mærke på mig selv nu at jeg faktisk savner min familie (de er der 9 ud af 10 gange uden mig), men lysten til at tage med derud er det slet ikke.
Jeg er ikke god til bare at sidde og slappe af og sådan noget. Jeg får virkelig denne her indre uro, når jeg er derude.
Et eller andet sted, mener jeg faktisk det her, kan splitte vores familie.
What to do?