Kvalme efter ægløsning, andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2022

Anonym

Det kan være både godt og skidt eller helt uden betydning. Ingen kan svare dig på det før du har taget en test  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det kan være både godt og skidt eller helt uden betydning. Ingen kan svare dig på det før du har taget en test  

Ja, det er jo det... Den skide ventid

Anmeld Citér

9. juni 2022

Anonym

Anonym skriver:

Ja, det er jo det... Den skide ventid

Ja det er simpelhen det værste

Anmeld Citér

9. juni 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja det er simpelhen det værste

Jeg har også sat en dato for hvornår jeg tidligst tester, som er når jeg vil være 3+6. Så en uge endnu skal bare gerne gå lidt hurtigt

Anmeld Citér

9. juni 2022

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har også sat en dato for hvornår jeg tidligst tester, som er når jeg vil være 3+6. Så en uge endnu skal bare gerne gå lidt hurtigt

Jeg krydser fingre for at den er der denne gang

Anmeld Citér

9. juni 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg krydser fingre for at den er der denne gang

Tusind tak! 

Anmeld Citér

9. juni 2022

Cherry_

Anonym skriver:

Allerede en lille update herfra og håber I kan hjælpe!

Jeg er vågnet op med lysebrunt udflåd i dag. Hvis jeg pletbløder op til mens, det gør jeg nogle gange, plejer det at være lyserødt og frisk blod. Men det her var næsten sådan helt gråbrunt, meget lidt farve i! Håber det er et godt tegn??

Det kan desværre være at det ikke har nogen betydning. Jeg har lige haft ægløsning samt pletblødning og brunt udflåd. Og det har jeg haft før uden at jeg var gravid, for mit vedkommende tænker jeg det er pga. stop af mini pillerne

Har du prøvet at tage en test?

Anmeld Citér

9. juni 2022

Anonym trådstarter

Missn12 skriver:

Det kan desværre være at det ikke har nogen betydning. Jeg har lige haft ægløsning samt pletblødning og brunt udflåd. Og det har jeg haft før uden at jeg var gravid, for mit vedkommende tænker jeg det er pga. stop af mini pillerne

Har du prøvet at tage en test?

Jeg går ud fra det er pga. eksamensstres hvis ikke det har nogen betydning for evt. graviditet, selvom jeg da håber  

Nej, tænker det er alt for tidligt endnu, er kun 2+6

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.