Missn12 skriver:
Det kan sagtnes være en evt. graviditet. Jeg fik symptomer tidligt. Havde rygsmerter, ømme bryster og kunne ikke lide min morgenkaffe. Da jeg var 3+6 testede jeg flot positiv hos lægen - at hun så sat mig til 8 uger, selvom jeg blev ved med at sige jeg knap nok er 4+0 er en anden historie Prøv og tage en test når du er omkring 3+4/3+6
Tak for dit svar!
Det er lidt sjovt at jeg for en gangs skyld prøver at lægge bånd på mig selv i forhold til at være i de tanker allerede, og der så er flere der snakker om det, det er da super spændende, haha!
Sidste mens var kort og mild men fordi jeg ikke havde symptomer har jeg ikke testet, så derfor tror jeg ikke jeg er mere end max 2+4, da jeg fik positiv ægløsningstest torsdag, og derfor har sagt ægløsning til fredag, og symptomer er kommet derefter, men vil da lige holde øje og teste når jeg er ved at være tættere på testdag 
Mistænker nemlig at jeg måske havde en bio sidste måned. Havde super ømme, hævede og knoldede bryster der også, og flere svage streger jeg ikke tog for andet end skygger og min mens kom 2 dage før tid, men mild...
Anmeld
Citér