Kvalme efter ægløsning, andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.546 visninger
17 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. juni 2022

Anonym trådstarter

Hej!

Omkring og på min ægløsningsdag havde jeg ikke rigtig nogen appetit. Men i dag, 2+4, er jeg voldsomt sulten og får kvalme og bliver dårlig hvis ikke jeg spiser hele tiden, kæmpe kontrast!

Er det noget hormonelt betinget? Måske progesteron? Andre der har det sådan?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2022

Anonym

Jeg tænker det er hoemonelt da det er alt for tidligt med symptomer, ægget har jo knap nok sat sig fast

Anmeld Citér

7. juni 2022

Anonym trådstarter

Tænker netop heller ikke i de baner så tidligt, mener bare at have læst et sted engang, at det er pga. progesteron

Anmeld Citér

7. juni 2022

Anonym

Jeg ved intet om hormonerne men jeg fik selv enorm kvalme 3-4 dage efter sex (omkring ægløsning) og den varede frem til testdag en, og så forsvandt kvalmen faktisk derefter. og nu er baby over 4 mdr ��

Anmeld Citér

7. juni 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg ved intet om hormonerne men jeg fik selv enorm kvalme 3-4 dage efter sex (omkring ægløsning) og den varede frem til testdag en, og så forsvandt kvalmen faktisk derefter. og nu er baby over 4 mdr ��

Interessant indspark, haha!

Jeg prøver som sagt at lægge de tanker fra mig, da jeg tænker det er fysisk umuligt at det allerede kan være!
Men det er godt nok svært når man går og håber og har både niv og murren i underlivet, ømme og hævede/knoldede bryster og kvalme hvis ikke jeg spiser prompte, ved den mindste tegn på sult!

Anmeld Citér

7. juni 2022

Cherry_

Det kan sagtnes være en evt. graviditet. Jeg fik symptomer tidligt. Havde rygsmerter, ømme bryster og kunne ikke lide min morgenkaffe. Da jeg var 3+6 testede jeg flot positiv hos lægen - at hun så sat mig til 8 uger, selvom jeg blev ved med at sige jeg knap nok er 4+0 er en anden historie �� Prøv og tage en test når du er omkring 3+4/3+6 ��

Anmeld Citér

7. juni 2022

Anonym trådstarter

Missn12 skriver:

Det kan sagtnes være en evt. graviditet. Jeg fik symptomer tidligt. Havde rygsmerter, ømme bryster og kunne ikke lide min morgenkaffe. Da jeg var 3+6 testede jeg flot positiv hos lægen - at hun så sat mig til 8 uger, selvom jeg blev ved med at sige jeg knap nok er 4+0 er en anden historie �� Prøv og tage en test når du er omkring 3+4/3+6 ��

Tak for dit svar!

Det er lidt sjovt at jeg for en gangs skyld prøver at lægge bånd på mig selv i forhold til at være i de tanker allerede, og der så er flere der snakker om det, det er da super spændende, haha!

Sidste mens var kort og mild men fordi jeg ikke havde symptomer har jeg ikke testet, så derfor tror jeg ikke jeg er mere end max 2+4, da jeg fik positiv ægløsningstest torsdag, og derfor har sagt ægløsning til fredag, og symptomer er kommet derefter, men vil da lige holde øje og teste når jeg er ved at være tættere på testdag

Mistænker nemlig at jeg måske havde en bio sidste måned. Havde super ømme, hævede og knoldede bryster der også, og flere svage streger jeg ikke tog for andet end skygger og min mens kom 2 dage før tid, men mild...

Anmeld Citér

8. juni 2022

Cherry_

Anonym skriver:

Tak for dit svar!

Det er lidt sjovt at jeg for en gangs skyld prøver at lægge bånd på mig selv i forhold til at være i de tanker allerede, og der så er flere der snakker om det, det er da super spændende, haha!

Sidste mens var kort og mild men fordi jeg ikke havde symptomer har jeg ikke testet, så derfor tror jeg ikke jeg er mere end max 2+4, da jeg fik positiv ægløsningstest torsdag, og derfor har sagt ægløsning til fredag, og symptomer er kommet derefter, men vil da lige holde øje og teste når jeg er ved at være tættere på testdag

Mistænker nemlig at jeg måske havde en bio sidste måned. Havde super ømme, hævede og knoldede bryster der også, og flere svage streger jeg ikke tog for andet end skygger og min mens kom 2 dage før tid, men mild...

Jeg ville i hvert fald ikke miste håbet! Og lyder mega spændende, håber du får en positiv test

Anmeld Citér

9. juni 2022

Anonym trådstarter

Tusind tak! Det håber jeg også da ��

Jeg giver en update når jeg tester engang i næste uge

Anmeld Citér

9. juni 2022

Anonym trådstarter

Allerede en lille update herfra og håber I kan hjælpe!

Jeg er vågnet op med lysebrunt udflåd i dag. Hvis jeg pletbløder op til mens, det gør jeg nogle gange, plejer det at være lyserødt og frisk blod. Men det her var næsten sådan helt gråbrunt, meget lidt farve i! Håber det er et godt tegn??

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.