Jeg brugte mest min-mave tidligere (inden opdatering) da jeg syntes det var en nem og overskuelig side, og der var masser af aktivitet. Men efter opdateringen er siden næsten død. Der er dog kommet mere aktivitet, men det virker meget som nye brugere, der kun lige skriver et par indlæg a la "er denne positiv" og" kan I gætte køn". Der er meget sjældent nogen dybere debat. Så er det også dødirriterende at man skal ned i bunden af siden for at springe til næste side, og man kan ikke se hvilke tråde der er nu aktivitet i siden sidste besøg.
Baby.dk er blevet meget bedre efter min-mave's opdatering, og jeg kan godt lide at der ofte er heftig debat. Nogle gange bliver det dog lidt for meget hønsegård, men ærligt er det jo også det der gør det underholdende. Her er der også oftere debatter om livet med både små og større børn. På min-mave handler det meget om graviditet.
Så kan jeg også godt lide like- funktionen og at man kan skrive anonymt, hvis man ikke vil genkendes. Men også en ulempe at folk kan skrive svinere bag anonymitet
Anmeld
Citér