Baby.dk vs Min-mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2022

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Jeg bruger også mest baby.dk.. Skriver slet ikke debatter inde på M-M.dk mere, og svarer kun på meget få debatter.. Synes virkelig, at det er blevet noget useriøst rod efter den nye opdatering, og så kan jeg slet ikke tage det seriøst, når ejeren stikker af, som hende den ene siger.. 

Derudover synes jeg, at mange folk på M-M virker ret unge

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2022

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Jeg brugte mest min-mave tidligere (inden opdatering) da jeg syntes det var en nem og overskuelig side, og der var masser af aktivitet. Men efter opdateringen er siden næsten død. Der er dog kommet mere aktivitet, men det virker meget som nye brugere, der kun lige skriver et par indlæg a la "er denne positiv" og" kan I gætte køn". Der er meget sjældent nogen dybere debat. Så er det også dødirriterende at man skal ned i bunden af siden for at springe til næste side, og man kan ikke se hvilke tråde der er nu aktivitet i siden sidste besøg. 

Baby.dk er blevet meget bedre efter min-mave's opdatering, og jeg kan godt lide at der ofte er heftig debat. Nogle gange bliver det dog lidt for meget hønsegård, men ærligt er det jo også det der gør det underholdende. Her er der også oftere debatter om livet med både små og større børn. På min-mave handler det meget om graviditet.

Så kan jeg også godt lide like- funktionen og at man kan skrive anonymt, hvis man ikke vil genkendes. Men også en ulempe at folk kan skrive svinere bag anonymitet

Anmeld Citér

12. maj 2022

Kontrast

Jeg droppede også min-mave.dk efter opdateringen. Det blev bare ikke det samme. Jeg er her nok mest af vane for min dreng er snart 12 år, og tvivler på at jeg får flere børn. 

Anmeld Citér

13. maj 2022

L1232

Profilbillede for L1232

Bruger også baby.dk, min mave kun hvis der er et specielt emne jeg søger om på nettet.

Men synes også folk kan være meget tarvelige og “gå efter en” hvis de ikke lige synes det samme som dig og mener noget andet. Det kan være ret irriterende at blive talt ned til og ligne en idiot bagefter…

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.