Baby.dk vs Min-mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

961 visninger
13 svar
16 synes godt om
12. maj 2022

Savanna

Profilbillede for Savanna

Blot nysgerrighed - hvorfor bruger I baby.dk?

Jeg følger med på begge sider, men foretrækker egentlig baby.dk. Der er nemlig like-funktionen samt notifikationer. 

På min-mave er der ofte mange ens tråde i træk (måske er det kun for mig!)..

Til gengæld er der flere kommentarer (aktivitet), måske netop fordi man ikke bare kan like. 

Hvad med jer? Begge dele, eller hvorfor den ene fremfor den anden?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2022

Mariadle

Jeg er også mest til baby.dk da jeg som du også nævner, synes at der er mange af de samme tråde på minmave. Der er mere diversitet herinde.

Til gengæld synes jeg hurtigt, at det bliver lidt en børnehave herinde og at accepten af andre og deres meninger kan ligge på et meget lille sted. Hvilket måske også skyldes at der er lidt flere forskellige emner

Anmeld Citér

12. maj 2022

Darling

Jeg bruger lidt begge to, men jeg kan godt lide den anonyme funktion på baby til de opslag hvor jeg ikke har lyst til at blive genkendt

Anmeld Citér

12. maj 2022

Baby.mamma

Baby.dk har jeg kommet på i over 1 årti. Og på min-mave også. Baby har altid været bedst og mest aktivt, i mine øjne. Men fordi jeg "ikke kan få nok" af debatter osv, så har jeg været på begge sites. Desværre lavede Min-lave en opdatering for et lille års tid siden (husker ikke præcist hvornår), og jeg var en af dem, som bagom skulle prøvekøre deres nye side med en masse, som var forandret. DESVÆRRE !!! havde deres side ENORMEEE problemer, startbesvær osv som de forklarede det, men ejeren ignorerede alle brugernes feedback og endte med at "stikke af". Jeg kigger ind engang imellem, men siden er død, den virker ikke optimalt og brugerne flygtede dengang til Baby. Det er sørgerligt, men min-mave bliver ALDRIG, hvad den var. Årtiers babyforum blev ødelagt, lige der, og brugerne blev ignoreret oven på den enorme arbejdsbyrde, som holdet bagved stod i oven på opdateringen. ÆV!

Anmeld Citér

12. maj 2022

fehår

Baby.dk har klart de mere fornuftige og interessante debatter og debattører, og derfor foretrækker jeg at hænge ud her. Men min-mave.dk er stedet, hvis man skal underholdes. Der er virkelig nogle mystiske tråde og mærkelige mennesker. Det er næsten fascinerende at studere. 

Anmeld Citér

12. maj 2022

Mrs.

Brugte før min-mave, men synes det nye er noget skrald, og det er altid de samme opslag.. 

baby.dk er mere brede emner og bedre opbygget synes jeg. 

Anmeld Citér

12. maj 2022

Musemåtte

Jeg synes baby.dk har reelle debatter, hvor jeg har oplevet at min-mave for det meste er “er denne test positiv”. Så baby.dk

Anmeld Citér

12. maj 2022

Milla1992

Jeg kigger ind i mellem ind på min-mave, men bruger oftest baby, fordi der er mere blandet. Jeg synes at min-mave meget handler om ma’er, forsøget på at blive gravid og alt andet end livet efter graviditeten. For en som mig, der i forvejen har angst og var rædselsslagen for ufrivillig abort, så fik de mange historier om bio’er og ma’er mig til at frygte det meget mere og tvivle på at jeg overhovedet var gravid.

På baby er der debatter om alt mellem himmel og jord, og det synes jeg er rart  

Anmeld Citér

12. maj 2022

koeapabshicar

Baby.mamma skriver:

Baby.dk har jeg kommet på i over 1 årti. Og på min-mave også. Baby har altid været bedst og mest aktivt, i mine øjne. Men fordi jeg "ikke kan få nok" af debatter osv, så har jeg været på begge sites. Desværre lavede Min-lave en opdatering for et lille års tid siden (husker ikke præcist hvornår), og jeg var en af dem, som bagom skulle prøvekøre deres nye side med en masse, som var forandret. DESVÆRRE !!! havde deres side ENORMEEE problemer, startbesvær osv som de forklarede det, men ejeren ignorerede alle brugernes feedback og endte med at "stikke af". Jeg kigger ind engang imellem, men siden er død, den virker ikke optimalt og brugerne flygtede dengang til Baby. Det er sørgerligt, men min-mave bliver ALDRIG, hvad den var. Årtiers babyforum blev ødelagt, lige der, og brugerne blev ignoreret oven på den enorme arbejdsbyrde, som holdet bagved stod i oven på opdateringen. ÆV!

Jeg er fuldstændig enig! Helt samme oplevelse 

Anmeld Citér

12. maj 2022

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
fehår skriver:

Baby.dk har klart de mere fornuftige og interessante debatter og debattører, og derfor foretrækker jeg at hænge ud her. Men min-mave.dk er stedet, hvis man skal underholdes. Der er virkelig nogle mystiske tråde og mærkelige mennesker. Det er næsten fascinerende at studere. 

Haha okay i hvilken form mener du mystiske tråde?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.