HcG tak uge 3-4 stykker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2022

Anonym trådstarter

__anonym skriver:

Nogle er jo slowstarter/sat sig fast lidt senere  håber det er tilfældet ved dig  du må gerne give en Update hvis du har lyst. 

Jeg er på dag 34 og plejer og få mens mellem 28-30. 
Hvos den nu har brugt lidt længere tid på at sætte sig fast - som lægen sagde, så jeg bare ikke så langt henne.
Jeg havde jo æl test d. 17 og 18 april. Og hvis det så lige skal bruge en lille uge også derfra omkring små 6 dage på at teste positiv. Så passer det hele jo ok. 
Men det jo mine sindssyge undskyldninger for mig selv

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2022

Anonym trådstarter

Mit hcg var steget til 25 idag og det var det vigtigste. Over en fordobling og det var flot. Det tydede på at set udviklede sig flot. Tallet var hun ikke så intra i , lavere ende, men jeg var nok bare ikke helt 4+0 endnu hvis ægget havde sat sig senere fast. 
så jeg var ligeså gravid som alle andre og det kunne selvfølgelig gå galt, ligesom alle andre, det betød intet med tallet. 
JEG ER GRAVID

Anmeld Citér

5. maj 2022

Charlotte135

Anonym skriver:

Mit hcg var steget til 25 idag og det var det vigtigste. Over en fordobling og det var flot. Det tydede på at set udviklede sig flot. Tallet var hun ikke så intra i , lavere ende, men jeg var nok bare ikke helt 4+0 endnu hvis ægget havde sat sig senere fast. 
så jeg var ligeså gravid som alle andre og det kunne selvfølgelig gå galt, ligesom alle andre, det betød intet med tallet. 
JEG ER GRAVID

Stort tillykke med din graviditet!! Jeg har selv fået en blodprøve idag, hvor mit HCG tal var 676! Så jeg er også gravid efter 2 års fertilitet

Anmeld Citér

5. maj 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

JEG ER GRAVID

Hvor dejligt det er steget mere end det skal! Krydser for, at alt er som det skal være!

Anmeld Citér

5. maj 2022

Anonym trådstarter

Charlotte135 skriver:

Stort tillykke med din graviditet!! Jeg har selv fået en blodprøve idag, hvor mit HCG tal var 676! Så jeg er også gravid efter 2 års fertilitet

Stort tillykke

Vi havde en MA i marts og er blevet gravid med det samme efterfølgende. Vi havde kæmpet i 4 år Så vi tør næsten ikke tro det.

Anmeld Citér

5. maj 2022

Anonym

Det lyder til at være en meget tidlig graviditet skal du have taget flere blodprøver?

Anmeld Citér

5. maj 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det lyder til at være en meget tidlig graviditet skal du have taget flere blodprøver?

Altså jeg ved jeg havde digitale positive æl d. 17 og 18 april. Lægen tror bare det måske har taget lidt tid før det har sat sig fast, så jeg nok kun er 3+?. Og det var helt normalt og ok. 
Hun afsluttede mig, for tallene var ikke vigtige, så længe de var over fordoblede - så var jeg bare ikke så langt henne. Det havde intet at sige, heller ikke for om det var levedygtigt eller ej.

Anmeld Citér

5. maj 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Altså jeg ved jeg havde digitale positive æl d. 17 og 18 april. Lægen tror bare det måske har taget lidt tid før det har sat sig fast, så jeg nok kun er 3+?. Og det var helt normalt og ok. 
Hun afsluttede mig, for tallene var ikke vigtige, så længe de var over fordoblede - så var jeg bare ikke så langt henne. Det havde intet at sige, heller ikke for om det var levedygtigt eller ej.

Hvis man kogger i tabellen dr alt ok - i den lave ende ja. Men det betød intet. Sagde lægen på sygehuset på kvindeklinikken. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.