HcG tak uge 3-4 stykker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2022

Anonym trådstarter

Lægen var i tvivl om hun igår havde udført den rigtige hcg test på mig, men vidste hun havde bestilt den rigtige til i morgen. Hun er ny og var lidt usikker.
Men hun sagde at tallet var forhøjet og det var hun tilfreds med. Jeg ved jo heller ikke om jeg er 3+5 eller 4+2 alt efter hvornår den har sat sig fast. Så hun troede prøver i morgen var højere fordi mine teste udvikler sig. Så hun lagde en telefon tid ind til efter blodprøve svaret i morgen også lagde vi en plan ud fra det tal.
Så prøver at trække vejret dybt og have tiltro og tænke positivt til andet er bevist ������❤️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2022

Anonym trådstarter

Den øverste på aften urin igår og den nederste på morgen urin idag.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

4. maj 2022

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte
Anonym skriver:

Den øverste på aften urin igår og den nederste på morgen urin idag.

Der er da i hvert fald udvikling. Så svag som din test var i går tænker jeg at det passer meget godt med hcg på 11, men du er nok ikke så langt henne som du tror. Hvis bare der er udvikling over tid, er det jo lige meget hvad start-målingen var

Anmeld Citér

4. maj 2022

Anonym trådstarter

Lillehjerte skriver:

Der er da i hvert fald udvikling. Så svag som din test var i går tænker jeg at det passer meget godt med hcg på 11, men du er nok ikke så langt henne som du tror. Hvis bare der er udvikling over tid, er det jo lige meget hvad start-målingen var

Det har du fuldstændig ret i. 
jeg ved at min æl digitale teste var positive 17 og 18 april. Så måske har den bare brugt lidt tid på at sætte sig fast. 
Vi håber det fortsætter og mon blodprøve i morgen er noget højere  

Anmeld Citér

4. maj 2022

Anonym trådstarter

Lillehjerte skriver:

Jeg har bare ingen tegn på graviditet udover udebleven mens. Det siger mange er dårligt tegn og samtidig et lavt hcg , men tallet kan jo ikke stå alene.

Anmeld Citér

4. maj 2022

Anonym

hvis du er ved at abortere kan du ikke bruge udvikling i dine test til noget, jeg taler af erfaring 

Anmeld Citér

4. maj 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

hvis du er ved at abortere kan du ikke bruge udvikling i dine test til noget, jeg taler af erfaring 

Okay. Det vidste jeg ikke. Jeg hverken bløder eller noget. Men derfor kan det jo godt være på vej. 
Jeg troede faktisk når man så udviklingen at hcg ‘en ligesom blev højere når de samme slags test bliver mere og mere positive. 

Anmeld Citér

4. maj 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym

Håber det stiger og at det bliver højere

Helt klart en tydelig forskel i dine teste. 

Anmeld Citér

4. maj 2022

Anonym trådstarter

__anonym skriver:

Håber det stiger og at det bliver højere

Helt klart en tydelig forskel i dine teste. 

Tusind tak  Jeg håber af hele mit

at det går det hele, også selvom alt ikke lige tyder på det måske.

Anmeld Citér

4. maj 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

Tusind tak  Jeg håber af hele mit

at det går det hele, også selvom alt ikke lige tyder på det måske.

Nogle er jo slowstarter/sat sig fast lidt senere  håber det er tilfældet ved dig  du må gerne give en Update hvis du har lyst. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.