Synske børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2022

B&J

Kæmpe stort tillykke 

jeg ved ikke hvad jeg tror på men da min søn var 3 snart 4år. kalder han på os og siger der står en mand inde i soveværelset, jeg spørger hvor han står henne jamen mor han står siden af dig, jeg spørger om han er ond og vores søn siger nej mor han ser sød ud også spørger jeg efter hvordan han ser ud vores søn beskriver min far 100%  både hårfarve briller kropsbygning osv. og det skal siges min far er død og min søn har aldrig set ham heller ikke billeder af ham på det tidspunkt ville forklare ham om det når han bedre kunne forstå det.

jeg spørger også hvad han laver der jamen han passer på os

jeg fik en kæmpe klump i halsen og wow en masse følelser der lige kom frem 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2022

Kontrast

Anonym skriver:

Bare en sjov lille update.. så fandt jeg ud af i mandags atjeg er gravid ��

Tillykke med din graviditet, hvis du selvfølgelig selv er glad for det. Jeg tænker også, at børn er meget sensitive. Men jeg er også en temmelig spirituel person. 

Anmeld Citér

20. maj 2022

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har set dokumentaren "Spiritisterne". Fatter ikke man kan tro på sådan noget

Det har jeg ikke set, så jeg kan ikke udtale mig og netop det program. Men min opfattelse er, at det, som oftest vises i TV er langt fra virkeligheden. Det er tit, i min optik, nogle lidt gakkede typer og overbevisninger, der bliver vist. Men der har jo også siddet en tilrettelægger og et hold bag, som har haft en ide om, hvad man ville have frem

Anmeld Citér

24. maj 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen
Kontrast skriver:

Tillykke med din graviditet, hvis du selvfølgelig selv er glad for det. Jeg tænker også, at børn er meget sensitive. Men jeg er også en temmelig spirituel person. 

Hvorfor skulle ts ikke være glad? Hun skrev jo netop, at de prøvede på at blive gravide, men at det vidste sønnen ikke noget om. 

Og ts, stort tillykke

Anmeld Citér

24. maj 2022

Kontrast

Aalborgtøsen skriver:

Hvorfor skulle ts ikke være glad? Hun skrev jo netop, at de prøvede på at blive gravide, men at det vidste sønnen ikke noget om. 

Og ts, stort tillykke

Ah det missede jeg. Jeg læser sku for Hurtigt nogle gange. Sorry. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.