Synske børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.311 visninger
14 svar
12 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. april 2022

Anonym trådstarter

Okay det her lyder nok lidt mærkeligt, men kan børn "se"/fornemme ting som vil ske? 

Min 4-årige bliver ved med at sige: "mor du får snart en baby i maven"

Vi prøver, men ikke noget vi har fortalt vores børn om. Han taler i det hele taget meget om babyer for tiden

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2022

Måskemor

Sådan noget har min 5-årige også sagt. Også mens vi prøvede. Og helt tidligt i graviditeten lå han med hovedet på maven og sagde “der var en lyd! Jeg tror det er en baby”. Jeg studsede også over det, men tænker det som en tilfældighed. Tror de er ret optaget af babyer og graviditet i den alder, fordi de ofte ser og hører om det i institutionen.

Anmeld Citér

28. april 2022

AnoMor

Tror det er en tilfældighed. 

min søn sagde det også tit da han var 4-5 år. Og som ovennævnte sagde han også at han kunne hører lyde i min mave osv. men jeg hverken prøvede at blive gravid eller var gravid. Til gengæld var hans kammerat i børnehaven lige blevet storebror. 

Anmeld Citér

29. april 2022

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Tror også, at det er tilfældigt.. Min datter siger, at hun VED, at jeg har endnu en baby i maven, selvom vi altså ikke prøver at blive gravide.. Men hun vil bare gerne have en lillesøster den her gang.. 

Min datter er 3,5 år 

Anmeld Citér

29. april 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Okay det her lyder nok lidt mærkeligt, men kan børn "se"/fornemme ting som vil ske? 

Min 4-årige bliver ved med at sige: "mor du får snart en baby i maven"

Vi prøver, men ikke noget vi har fortalt vores børn om. Han taler i det hele taget meget om babyer for tiden

2 muligheder. Intet høre dit barn om det i børnehaven, eller har barnet drømt om det.

Anmeld Citér

29. april 2022

Anonym

Det kommer jo an på, hvad man tror på. Jeg er spiritist, og tror på, at nogle, er synske (har lukket nok op for kanalerne, til at de kan tale med den anden side). Derudover så er børn meget åbne for den anden side, dermed ikke sagt, at de er "synske" og kan tage kontakt til den anden verden, stille spørgsmål og få svar, som en synsk er. Men derimod at et barn kan se og fornemme åndelig aktivitet, ånder osv. 

Så nej, jeg vil mene, at dit barn "bare" siger dette, som børn nogle gange gør

Anmeld Citér

29. april 2022

Anonym

Anonym skriver:

Det kommer jo an på, hvad man tror på. Jeg er spiritist, og tror på, at nogle, er synske (har lukket nok op for kanalerne, til at de kan tale med den anden side). Derudover så er børn meget åbne for den anden side, dermed ikke sagt, at de er "synske" og kan tage kontakt til den anden verden, stille spørgsmål og få svar, som en synsk er. Men derimod at et barn kan se og fornemme åndelig aktivitet, ånder osv. 

Så nej, jeg vil mene, at dit barn "bare" siger dette, som børn nogle gange gør

Jeg har set dokumentaren "Spiritisterne". Fatter ikke man kan tro på sådan noget

Anmeld Citér

29. april 2022

2017morigen

Jeg er i følge min 4 årige også gravid... Det er bare overvægt men har alligevel måtte korrigere pædagogerne i børnehaven fordi hun er så insisterende på det.

Jeg fandt ud af at det fordi bedste venninden er storesøster og snart skal være storesøster igen. Min pige er så fornærmet over hun ikke bliver storesøster.

Så intet synsk barn her.

Anmeld Citér

29. april 2022

Anonym

Begge vores har troet, at jeg havde en baby i maven. 

for 3 dage siden fik jeg en “tillykke” besked fra dagplejemoderen. Og hun var glad for at høre, at det var en lillebror vi venter. 

meeeen øhm. Jeg er ikke gravid. Lillesøster på 2.5 år vil bare gerne have en lillebror. Som en anden fra dagplejen. Og hun insisterer på, at jeg er gravid. Tager fat i maven osv. og taler om mine bryster som skal give babyen mad. 

Jeg er ikke gravid og på prævention. Hun har ønsketanker. :-)

Anmeld Citér

20. maj 2022

Anonym trådstarter

Bare en sjov lille update.. så fandt jeg ud af i mandags atjeg er gravid ��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.