ÆL, eller ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2009

oo

jeg syntes du skal springe på gemalen og se at få humpet løs - og det kan kun gå for langsomt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2009

Trolde_mor

Anonym skriver:

okay har prøvet.. og det gør sådan, men det er ikke det hele der er hvidt, nået af det er alm,  betyder det nået eller er det stadig ÆL?

Det tør jeg næsten sige 100 % det er

Hvor lang er din cyklus og hvor mange dage siden er det din mens stoppede? Så kan vi jo kige se hvornår den burde komme?

Anmeld

29. oktober 2009

Anonym trådstarter

Senia skriver:

Det tør jeg næsten sige 100 % det er

Hvor lang er din cyklus og hvor mange dage siden er det din mens stoppede? Så kan vi jo kige se hvornår den burde komme?

Min mens har ikke været hel regelmæssig, sidst gik jeg ca 20 dage over før jeg fik den. men sidst den sluttede var her den 21 okt, så ville det ikke ca passe med idag?

Anmeld

29. oktober 2009

Bavianis

Hvis jeg var dig ville jeg smutte en tur ind på min-mave.dk. Derinde kan du, hvis du indtaster datoerne for dine cyklusser (mener det er første mens-dag) beregne ca. hvornår du har ÆL og dermed hvornår du potentielt kan blive gravid. Har hørt om andre der prøvede i flere mdr, og fandt ud af at de havde sex et par dage for sent, hvorfor der ikke var gevinst! Så se lige at find ud af hvornår du har ÆL:-) Enten vha af beregninger eller med ÆL tests. Om ikke andet - så for at få ro i sindet:-)

Held og lykke!

Anmeld

29. oktober 2009

Trolde_mor

Anonym skriver:

Min mens har ikke været hel regelmæssig, sidst gik jeg ca 20 dage over før jeg fik den. men sidst den sluttede var her den 21 okt, så ville det ikke ca passe med idag?

Hm... vi har jo d. 29 og når den cyklus er 20 (gætter vi på) burde den være der ca. på 5. dagen efter din mens. stoppede. Og idag er jo 8. dagen, men er din cyklus 25 dage, ville det passe.... Men er svært når den er uregelmæssig.

Må jeg spørge hvad grunden er til at den er uregelmæssig?

Anmeld

29. oktober 2009

Anonym trådstarter

Senia skriver:

Hm... vi har jo d. 29 og når den cyklus er 20 (gætter vi på) burde den være der ca. på 5. dagen efter din mens. stoppede. Og idag er jo 8. dagen, men er din cyklus 25 dage, ville det passe.... Men er svært når den er uregelmæssig.

Må jeg spørge hvad grunden er til at den er uregelmæssig?

P-pille stop?

sidst ahvor den gik så meget over, mente lægen det var tankerne der forsinkede den. men jeg mener det er den eneste gang den har gjort det, ellers plejer jeg og have en cyklus på ca 28 dage  + - et par dage

Anmeld

29. oktober 2009

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

P-pille stop?

sidst ahvor den gik så meget over, mente lægen det var tankerne der forsinkede den. men jeg mener det er den eneste gang den har gjort det, ellers plejer jeg og have en cyklus på ca 28 dage  + - et par dage

er der da andet der kan være grund til det?

Anmeld

29. oktober 2009

Trolde_mor

Anonym skriver:

P-pille stop?

Okay..

Tja.. der kan jo ind imellem gå lidt før din cyklus så er i sit normale igen. Hvor lang tid siden er du stoppede på p-piller..

Tja.. hvis den er på 28 dage - din cyklus, er det 11 dage der går før du får ÆL.

Anmeld

29. oktober 2009

Trolde_mor

Anonym skriver:

er der da andet der kan være grund til det?

Et andet præperat lign. p-piller så som p-sprøjte f.eks.

Men ja, stress kan f.eks. godt have indflydelse på din cyklus...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.