ÆL, eller ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

941 visninger
18 svar
0 synes godt om
29. oktober 2009

Anonym trådstarter

Kan man have ÆL uden og vide det?

Jer er i midten af min cyklus sådan ca og har i dag og igår haft udflåd, men ikke andet er det ÆL?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2009

Joanna

Det kan det sagtens være. 

Normalt er ÆL noget, der foregår sådan ret diskret  Kroppens basal-tempratur stiger mellem 1/2 og 1 grad, der kan blive en smule mere fugtigt forneden og en lille gruppe kvinder kan mærke en stikken i underlivet. Men for de fleste af os skal man måle meget nøjagtigt efter og have alle antenner ude for at registrerer, at det sker. 

Anmeld

29. oktober 2009

Trolde_mor

Hvordan ser din udflåd ud?

Når jeg har ÆL, får jeg noget hvidt sekret, og har faktisk læst at hvis man tager noget på sin ene finge og det er elastisk mellem ens fingre er det fordi man har ÆL.

Håber det kan hjælpe dig

Anmeld

29. oktober 2009

oo

jeg tror der er massere af kvinder der har ÆL uden at vide det. selv har jeg altid ondt i nogle dage omkring ægløsning, så  jeg har altid vidst hvornår det var. og ja, så er der jo øget udflåd, som du selv beskriver du har.

plejer du at kunne mærke det? for det lyder da som ÆL!

Anmeld

29. oktober 2009

Anonym trådstarter

Senia skriver:

Hvordan ser din udflåd ud?

Når jeg har ÆL, får jeg noget hvidt sekret, og har faktisk læst at hvis man tager noget på sin ene finge og det er elastisk mellem ens fingre er det fordi man har ÆL.

Håber det kan hjælpe dig

Det er også hvidt det jeg har ikke gennmesigtigt som det plejer.. er det så fordi jeg har ÆL?

Anmeld

29. oktober 2009

Trolde_mor

Anonym skriver:

Det er også hvidt det jeg har ikke gennmesigtigt som det plejer.. er det så fordi jeg har ÆL?

Kunne det meget vel være - lyder i hvert fald sådan Prøv fingermetoden?

Anmeld

29. oktober 2009

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

jeg tror der er massere af kvinder der har ÆL uden at vide det. selv har jeg altid ondt i nogle dage omkring ægløsning, så  jeg har altid vidst hvornår det var. og ja, så er der jo øget udflåd, som du selv beskriver du har.

plejer du at kunne mærke det? for det lyder da som ÆL!

nej jeg plejer ikke og kunne mærke nået, vat lidt bange for jeg ikke kunne få ÆL..

Anmeld

29. oktober 2009

oo

Anonym skriver:

nej jeg plejer ikke og kunne mærke nået, vat lidt bange for jeg ikke kunne få ÆL..

neeej, det skal du ikke være bange for! når man har mens har man som regel også ÆL og det lyder godt nok rigtig meget som en god gammeldags ægløsning du har gang i dér prøver du at blive gravid? for du kan altid forsøge dig med ægløsningsteste jo.

Anmeld

29. oktober 2009

Anonym trådstarter

Senia skriver:

Kunne det meget vel være - lyder i hvert fald sådan Prøv fingermetoden?

okay har prøvet.. og det gør sådan, men det er ikke det hele der er hvidt, nået af det er alm,  betyder det nået eller er det stadig ÆL?

Anmeld

29. oktober 2009

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

neeej, det skal du ikke være bange for! når man har mens har man som regel også ÆL og det lyder godt nok rigtig meget som en god gammeldags ægløsning du har gang i dér prøver du at blive gravid? for du kan altid forsøge dig med ægløsningsteste jo.

Ja i prøver på 5. måned, men har ingen teste..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.